BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 507 von 2068 ErsteErste ... 740745749750350450550650750850951051151755760710071507 ... LetzteLetzte
Ergebnis 5.061 bis 5.070 von 20675

Nachrichten aus Griechenland

Erstellt von Dikefalos, 07.02.2012, 21:50 Uhr · 20.674 Antworten · 1.258.585 Aufrufe

Zitat Zitat von Hatsumomo Beitrag anzeigen
    Το έχετε κάψει εδώ μέσα,ομαδικώς όμως.Γράφετε ελληνικά καλύτερα,τώρα που το ξανασκέφτομαι δεν είναι όντως ανάγκη να παίρνουν χαμπάρι οι ξένοι τα χάλια μας.

Xalia ine monon aftos pou Drepete. Axonoume, den to krivo ia tin Xora mou. Alla den se pao Lena (pros to paron) iati mpeneis xoris na kseris ia to Xaraktira kathe nus. Ean ithedels diavase prota apo kathe enan ia na mathis. Mpantos pire kiolas ena Like apo ton Artemaki mas. Aft metrei se mas para poli.

Zitat Zitat von ZX 7R Beitrag anzeigen
    Xalia ine monon aftos pou Drepete. Axonoume, den to krivo ia tin Xora mou. Alla den se pao Lena (pros to paron) iati mpeneis xoris na kseris ia to Xaraktira kathe nus. Ean ithedels diavase prota apo kathe enan ia na mathis. Mpantos pire kiolas ena Like apo ton Artemaki mas. Aft metrei se mas para poli.
    artemaki mounaki fakelaki kakalaki?

Zitat Zitat von artemi Beitrag anzeigen
    hallo, ich hätt gerne ein motorrad. danke.

Passt es hinten bei Dir rein? Is es schon soweit gedehnt?

- - - Aktualisiert - - -

TMtM

- - - Aktualisiert - - -

asteri mou melaxrino.vaggelis putharoulis.wmv - YouTube

Passt es hinten bei Dir rein? Is es schon soweit gedehnt?TMtM
    oh ganz originell, jetzt driften wir auf die schwuchtelschiene ab. was ganz neues.

δεν ξέρω ποια είναι αυτή,εγώ με σένα μιλάω.
    Σε ενοχλεί που έγραψα να μην λέτε μαλακίες για πολέμους και Πατρίδες αλλά δεν σε ένοιαξε και πολύ που οι άλλοι Ελληνάρες με έβρισαν.

ποιος έγραφε ρε για αγάπες για την Πατρίδα και θα πολεμήσουμε και μαλακίες ; εγώ ήμουν ;
    Να προσέχετε τι γράφετε δημόσια,δεν είστε στο καφενείο της γειτονιάς σας.
    Κατέβασε τον τόνο σου γιατί ούτε φίλοι δεν είμαστε,ούτε γκόμενά σου.
    Oute ego to egrafa to egrapse enas, alla signomi ehis akousi pote stin soi sou gia ipothetiki kouventa dld ama tihene kati pos kai ti tha ginotane. I kouventa ksekinise me tis thriskies pou ego prosopika ime tis apopsis oti o kathe anthropos pou estanete ellinas ine ellinas aneksartitos tin thriskia pou ehi. ala esi erhese kai mas les oti kseris pos kanoume ticken i ellines kai theloume polemo.
    dld pio ratsistiki kouventa iparhi?? ke apo pou kai os pou kseris esi pos kano ego ticken????

Me afto to skeptiko oute tha thela potes tetious filous i gomenes.

Zitat Zitat von Palaiologos XI Beitrag anzeigen
    Oute ego to egrafa to egrapse enas, alla signomi ehis akousi pote stin soi sou gia ipothetiki kouventa dld ama tihene kati pos kai ti tha ginotane. I kouventa ksekinise me tis thriskies pou ego prosopika ime tis apopsis oti o kathe anthropos pou estanete ellinas ine ellinas aneksartitos tin thriskia pou ehi. ala esi erhese kai mas les oti kseris pos kanoume ticken i ellines kai theloume polemo.
    dld pio ratsistiki kouventa iparhi?? ke apo pou kai os pou kseris esi pos kano ego ticken????

Me afto to skeptiko oute tha thela potes tetious filous i gomenes.
    διαβάζω πολύ καιρό αυτό το φόρουμ και μεταξύ μας,τέτοιες "υποθετικές" συζητήσεις πάντα κάνετε.Τελοσπάντον δεν έχει νόημα.

δεν ξέρω ποια είναι αυτή,εγώ με σένα μιλάω.
    Σε ενοχλεί που έγραψα να μην λέτε μαλακίες για πολέμους και Πατρίδες αλλά δεν σε ένοιαξε και πολύ που οι άλλοι Ελληνάρες με έβρισαν.

Den me Diavases! Provlima sou! Pires mia leksi apo Konta xoris na psaksis......kai exo ego ora kai Gousto na se matho. Prin na milas na psaxnis. kai prin na psaxneis na afinis to Mialodaki sou na ilitourgi. Oi mpenis se Spiti kai les o Diavazmenos ime ego kai essis iste na trepeste.

Den me Diavases! Provlima sou! Pires mia leksi apo Konta xoris na psaksis......kai exo ego ora kai Gousto na se matho. Prin na milas na psaxnis. kai prin na psaxneis na afinis to Mialodaki sou na ilitourgi. Oi mpenis se Spiti kai les o Diavazmenos ime ego kai essis iste na trepeste.
    ότι θέλεις καταλαβαίνεις και εσύ άλλα έγραψα άλλα απαντάς.

διαβάζω πολύ καιρό αυτό το φόρουμ και μεταξύ μας,τέτοιες "υποθετικές" συζητήσεις πάντα κάνετε.Τελοσπάντον δεν έχει νόημα.

Totes , ean diavazeis kai Kairo, pane kai zita kapou Boithia. Oi den kseris na diavazeis.

Kai ean itan 500 Selides tha ixa kaiKatanoisi alla ine mono 7 Selides. Ia pane piso kai na ta ksana poume.....ean exo Kouragio.

- - - Aktualisiert - - -

ότι θέλεις καταλαβαίνεις και εσύ άλλα έγραψα άλλα απαντάς.

Ich lass mir von Keiner an den Karrn pissen, die nicht im geringsten sich die Mühe macht über mich vorher zu erfahren wie ich ticke. Apro po Ticken......Du hast hier mal sämtliche Griechen in die Schublade gesteckt und kommst mir jetzt mit ich hab was anders geschrieben und ihr habt mich missverstanden. Ich hab Dir das angebot, sogar auf griechisch, damit Dein Bullshit (meiner Meinung nach) nicht so auffällt gemacht von Vorne anzufangen....aber nein, Du meinst ich/wir sind auf der Brennsuppen dahergeschwommen.

Also.......wie handhaben wir es....gehst mal nur sieben Seiten zurück oder behauptest weiterhin Du hättest Dich hier eingelesen und hast den vollen Plan?

- - - Aktualisiert - - -

oh ganz originell, jetzt driften wir auf die schwuchtelschiene ab. was ganz neues.

Jetzt kom schon so neu ist es nicht für Dich, oder? Brauchst nicht so tun als ob ich Dir das Outing abgenommen hätt, Bärli SChnecki, Hasi