BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 594 von 2088 ErsteErste ... 9449454458459059159259359459559659759860464469410941594 ... LetzteLetzte
Ergebnis 5.931 bis 5.940 von 20873

Nachrichten aus Griechenland

Erstellt von Dikefalos, 07.02.2012, 21:50 Uhr · 20.872 Antworten · 1.263.556 Aufrufe

Zitat Zitat von Zeus Beitrag anzeigen
    Von den Angriffen der "Palästinenser". Aber das ist leider nicht der Thread für die Diskussion.
    und dann wunderst du dich, dass dich niemand ernst nimmt

Zitat Zitat von Zeus Beitrag anzeigen
    Ist diese nun auch verboten, weil ich in diesem Fall für die Israelis bin? Sonst sieht man doch sonst überall "Free Palestine" und dieses Bild, wo sich die Person eine "israelische Hand" vor dem Mund hält.

Ich denke, dass du das jetzt erst bemerktest, weil ich das gestern erst machte. Aber das schriebst du bloß, weil du schreiben möchtest, dass du versuchst mich nicht zu beachten.
    Außerdem bin ich auch an regnerischen Tagen (welche ich hier bevorzuge) mit Energie vollgetankt. Vielleicht ist es die Milch mit dem Kakaopulver am Morgen, der mich dazu bringt, immer so aufgebracht zu sein.
    Du hast mich in meiner Behauptung nur bestätigt. Nicht mehr und nicht weniger.

Zitat Zitat von kewell Beitrag anzeigen
    und dann wunderst du dich, dass dich niemand ernst nimmt
    Meine Aufgabe besteht nur darin, die Welt zu warnen. Die Entscheidung liegt letztenendes bei meinen Gegenüber, ob sie meinem Rat nachgehen möchten oder nicht.
    Zitat Zitat von Tigerfish Beitrag anzeigen
    Du hast mich in meiner Behauptung nur bestätigt. Nicht mehr und nicht weniger.
    Tamam.

GriechenlandPolizei nimmt im Zentrum Athens einen gefährlichen Terroristen fest

GriechenlandPolizei nimmt im Zentrum Athens einen gefährlichen Terroristen fest

• play Der verwundete Nikos Maziotis mit Handschellen (Keystone)

Athen – Die griechische Polizei hat einen der gefährlichsten Terroristen des Landes festgenommen. Nikos Maziotis, der als einer der Anführer der Terrororganisation Revolutionärer Kampf gilt, wurde am Mittwoch gefasst, wie ein Polizei-Offizier mitteilte.

Bei der Festnahme unweit des bei Touristen beliebten Monastiraki-Platzes im Zentrum von Athen kam es laut Medienberichten zu einer Schiesserei, wobei zwei Passanten und ein Polizist leicht verletzt wurden. Auch Maziotis erlitt Verletzungen, die Ärzten zufolge ernst, aber nicht lebensbedrohlich sind.
    Einer der Verletzten soll ein Tourist aus Deutschland sein, der andere aus Australien stammen, hiess es in griechischen Medien. Der Deutsche erlitt demnach Schürfwunden, er musste nach Angaben des Notarztdienstes nicht ins Spital.
    Bei keinem Verletzten bestehe Lebensgefahr, sagte ein Arzt des Erythros Stavros Spitals der Nachrichtenagentur dpa.
    Augenzeugen sagten der dpa, während der Festnahme es sei zu «einem Kugelhagel» gekommen. Ein Polizist fügte hinzu, die Sicherheitsleute seien dem Terroristen zufällig auf die Spur gekommen. Im Zentrum Athens gab es demnach umfangreiche Kontrollen gegen Kleinkriminalität. Ein Polizist erkannte dabei Maziotis und schlug Alarm.
    Die Gruppe Revolutionärer Kampf hat bereits mehrere Bombenanschläge in Griechenland verübt. Maziotis war deshalb in Abwesenheit zu 50 Jahren Gefängnis verurteilt worden. (SDA)

- - - Aktualisiert - - -

Zitat Zitat von AnexEllas Beitrag anzeigen

- - - Aktualisiert - - -

Gut und Schön ,aber Anexarteti Rllines sind auch Dreck.

Jaha! Hast du schonmal erwähnt.

- - - Aktualisiert - - -

Μας μισεί η Μέρκελ

«Τους Έλληνες πρέπει να τους αρπάζεις από τα μαλλιά, να τους βουτάς το κεφάλι στο νερό και λίγο πριν σκάσουν, να τους αφήνεις να πάρουν μια ανάσα. Και μετά ξανά το ίδιο...» - Αντίγραφο του Χίτλερ η γερμανίδα καγκελάριος
    Η αποκάλυψη, από πολύ καλή πηγή, μιας συζήτησης που είχε γίνει σε φιλικό γεύμα πριν από δύο χρόνια στο Λονδίνο, με συνδαιτυμόνες τη γερμανίδα καγκελάριο Άνγκελα Μέρκελ, τον τότε γάλλο Πρόεδρο Νικολά Σαρκοζί και τον πρώην πρωθυπουργό του Κατάρ, δίνει την εξήγηση του μαρτυρίου της σταγόνας που ζει πέντε χρόνια τώρα ο ελληνικός λαός.
    Είναι έργο απόλυτης σκηνοθεσίας της Μέρκελ, που πιστοποιεί ότι ο Χίτλερ είναι ξανά εδώ, ζει μέσα από τη νοοτροπία της γερμανίδας καγκελαρίου. Μόνο που, αντί για Στούκας, πολυβόλα, Άουσβιτς και Νταχάου, χρησιμοποιεί το σύγχρονο όπλο, τον εκβιασμό με το χρήμα, που εκτελεί ψυχρά όποιον λαό δεν υποταχθεί στα κελεύσματα της Γερμανίας, η οποία παραμένει, δυστυχώς, στα ίδια μονοπάτια που προκάλεσαν τους δύο Παγκοσμίους Πολέμους και έσπειραν ερείπια και ποταμούς αίματος.

Σε εκείνο το γεύμα, μεταξύ τυρού, αχλαδίου και καλού κρασιού, η κυρία Άνγκελα Μέρκελ ξεδίπλωσε όλο το μίσος της για τον ελληνικό λαό, λέγοντας:

«Τους Έλληνες πρέπει να τους αρπάζεις από τα μαλλιά, να τους βουτάς το κεφάλι στο νερό και λίγο πριν σκάσουν, να τους αφήνεις να πάρουν μια ανάσα. Και μετά ξανά το κεφάλι μέσα μέχρι να καταλάβουν».

Αυτό ακριβώς κάνει πέντε χρόνια τώρα. Είναι η συνταγή της... Βιάζει τους Έλληνες, δυστυχώς με την ανοχή, που δεν διαφέρει καθόλου από τη συνενοχή, της κυβέρνησης Σαμαρά. Βγάζει τα απωθημένα της για την ηρωική αντίσταση της Ελλάδας το '40 και μετά.

Δίνει με το σταγονόμετρο μικρές ανάσες, και μόλις πας να σταθείς όρθιος, ξανά στο νερό, μέχρι να πεις «παραδίνομαι»... Μέθοδοι Γκεστάπο αλλά και Χόνεκερ...

Και το μαρτύριο συνεχίζεται... Θα βουτάει το κεφάλι των Ελλήνων στο νερό όσο η κυβέρνηση και όλα τα κόμματα δεν λένε: «Ως εδώ, τράβα στις ρίζες σου, κυρία Μέρκελ. Εδώ δεν φυτρώνουν Άουσβιτς και Νταχάου».

Ελπίζουμε, ύστερα από αυτήν την... εξομολόγηση της... φίλης σου, Αντώνη Σαμαρά, να καταλαβαίνεις πού το πάει ο... Γερμαναράς. Στο μαρτύριο στο οποίο σε υπέβαλλε η Γκεστάπο μέχρι να σηκώσεις τα χέρια ψηλά, να παραδοθείς. Αυτό κάνει, και δεν το κρύβει.

Μετά την αποκάλυψη της απάνθρωπης στρατηγικής της, σε πιο εξελιγμένη μορφή από εκείνη του Χίτλερ, κανείς από αυτούς που κυβερνούν σήμερα την Ελλάδα μας, συμπεριλαμβανομένου του Προέδρου της Δημοκρατίας, δεν μπορεί να πει ότι δεν ήξερε...

????????????: ?? ???????? ???????, ? ??????, ???? ?? ?? ??? ???? ????????

Τι είπε για το τηλεφώνημα με Σαμαρά και τη συνάντησή του με τον Άδωνι Γεωργιάδη

Για την πρόσφατη περιπέτεια που είχε με την υγεία του μίλησε ο πρόεδρος του ΛΑ.ΟΣ Γιώργος Καρατζαφέρης, ευχαριστώντας όλους όσοι βρέθηκαν στο πλευρό του.

Ειδική αναφορά έκανε στο τηλεφώνημα του πρωθυπουργού, καθώς και στην επίσκεψη του Άδωνι Γεωργιάδη στο νοσοκομείο. «Ό Άδωνις ήρθε μαζί με τον Βασίλη τον Αποστολόπουλο και ήταν μια συγκινητική στιγμή θα έλεγα, που αν υπήρχε κάμερα άξιζε πάρα πολλά λεφτά, γιατί ήταν η επαφή ενός γιου κι ενός πατέρα, δηλαδή το απολωλός πρόβατο», είπε χαρακτηριστικά.

Για το τηλεφώνημα του Αντώνη Σαμαρά είπε: «Είναι οι ανθρώπινες στιγμές που σε κάνουν και ξεχνάς τις ενδιάμεσες φάσεις, τις κόντρες τις αντιπαλότητες και ξεκινάς πάλι από εκεί που ήταν τα πράγματα πριν από 30 χρόνια. Πρέπει να πω ότι μίλησα με το σύνολο της πολιτικής ηγεσίας και τους ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον».

Μιλώντας σε εκπομπή του «Alpha», ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ, ευχαρίστησε όλους εκείνους που έδειξαν το ενδιαφέρον για την υγεία του.

«Να πω τούτο μόνο για όλους τους πολίτες. Όταν αισθανθεί κάποιος αυτό το σφίξιμο, αυτόν τον πόνο, δεν πρέπει να καθυστερήσει ούτε ένα λεπτό. Εάν το άφηνα και έλεγα θα περάσει με κάποιο παυσίπονο, όπως είπε και κάποιος, ίσως είχαμε άλλες εξελίξεις. Δεν οδήγησα εγώ, οδήγησε ο φύλακας άγγελος ο Γρηγόρης, ο οποίος μέσα στη βροχή κατόρθωσε να με φέρει από την Καλλιθέα στο Ιατρικό μέσα σε είκοσι λεπτά και έπεσαν επάνω όλοι, με την καλύτερη δυνατή προσπάθεια. Μου έδωσαν την ευκαιρία ενός δεύτερου ημιχρόνου εδώ στο Ιατρικό Κέντρο και σαν παιδάκι, θα τους ευχαριστήσω. Επειδή κάποιοι θα πουν γιατί Ιατρικό Κέντρο και όχι δημόσιο νοσοκομείο, γιατί στην ουσία αυτό το νοσοκομείο το έχω χτίσει εγώ δίπλα στον Γιώργο Αποστολόπουλο και είχαν όλο το ιστορικό» ανέφερε.

Ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ μίλησε με τα καλύτερα λόγια και για τον γιατρό του του τον κ. Ατσιτζόγλου ενώ επεσήμανε πως «Το μυστικό είναι από την εμφάνιση του εμφράγματος, αν κατορθώσεις σε δυο ώρες και έχεις κάνει την επέμβαση, δεν παθαίνει ζημιά η καρδιά».