BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 842 von 2067 ErsteErste ... 34274279283283883984084184284384484584685289294213421842 ... LetzteLetzte
Ergebnis 8.411 bis 8.420 von 20667

Nachrichten aus Griechenland

Erstellt von Dikefalos, 07.02.2012, 21:50 Uhr · 20.666 Antworten · 1.257.776 Aufrufe

Bei allen politischen wechsel.....sollte wir Griechen zwei Engel nicht vergessen.
    Zwei Menschen.....die für Griechenland mehr getan haben....als das ganze Parlament.
    Kalo taxidi lebendes((((

RIP und Danke für alles!

- - - Aktualisiert - - -

Der erste Zusammenstoß mit der EU. Grund ist Russland.

Η πρώτη ρήξη Αθήνας-Βρυξελλών για τη Μόσχα, τηλεφώνημα δυσαρέσκειας του Τσίπρα στη Μογκερίνι

http://mignatiou.com/2015/01/i-proti...sti-mogkerini/

Wie viel Schulden Griechenland schon erlassen wurden - Ein offener und ein verdeckter Schuldenschnitt

weiss nicht was ich davon halten soll...die wollen uns weiß machen dass die Zinsen so niedrig sind die wir zahlen...Hmm was meint ihr dazu?

Zitat Zitat von Dikefalos Beitrag anzeigen
    Mein posting weiter oben hast du bestimmt gelesen.
    Tsipras erste aussagen gingen Richtung Eu
    "Wer hat mich gefragt ob ich für die Sanktionen gegen Russland bin?"Das er sie wahrscheinlich auflöst ist für mich sicher.Und das finde ich gut.
    Zweitens.......gehen viele davon aus.....das er sich die bei den Chinesen um finanziele hilfe meldet.
    Das sind auf den ersten blick gute Entscheidungen.......aber da kommt mir der Gedanke Mother fucker Usa wieder hoch.
    Und Amerika.....weis wie man Kriege anzettelt.Potenzial in der Region gibt es mehr als genug.
    Welchen Post? Sorry, manchmal übersehe ich halt einiges, da dieser Thread nach einer Aktualisierung schon 10 neue Seiten hat.

Ich finde es auch gut, dass sich die SYRIZA der amerikanisch-europäischen Blockadehaltung gegen Russland nicht beugt. Nur weil die großen westlichen Industriestaaten Russland sanktionieren, muss es Griechenland auch nicht machen. Das sind die Geschäfte von Merkel & Co., welche nicht aufgehen ... warum sollten also auch wir dafür bluten? Das gleiche auch mit Auslandseinsätze ... warum sollten unsere Landsleute, für einen Angriffskrieg auf andere Länder, ihren Arsch hinhalten? Die Bevölkerung ist schon längst aufgewacht und weiß was und wieso sich was in Afghanistan, Irak oder im Gaza abspielt.

Bzgl. Amerika:

Ja, das kann sein. Dazu was interessantes ...

Ab 10.10 Minute wird über Griechenland und die Junta, den Zypernkonflikt gesprochen ...

Zitat Zitat von Hellenic-Pride Beitrag anzeigen
    Welchen Post? Sorry, manchmal übersehe ich halt einiges, da dieser Thread nach einer Aktualisierung schon 10 neue Seiten hat.

Ich finde es auch gut, dass sich die SYRIZA der amerikanisch-europäischen Blockadehaltung gegen Russland nicht beugt. Nur weil die großen westlichen Industriestaaten Russland sanktionieren, muss es Griechenland auch nicht machen. Das sind die Geschäfte von Merkel & Co., welche nicht aufgehen ... warum sollten also auch wir dafür bluten? Das gleiche auch mit Auslandseinsätze ... warum sollten unsere Landsleute, für einen Angriffskrieg auf andere Länder, ihren Arsch hinhalten? Die Bevölkerung ist schon längst aufgewacht und weiß was und wieso sich was in Afghanistan, Irak oder im Gaza abspielt.

Bzgl. Amerika:

Ja, das kann sein. Dazu was interessantes ...

Ab 10.10 Minute wird über Griechenland und die Junta, den Zypernkonflikt gesprochen ...
    tsipras aussage für die Sanktionen gegenüber Russland.

Η πρώτη επίθεση Τσίπρα στην ΕΕ: Βγάλατε ανακοίνωση χωρίς να με ρωτήσετε

Πολιτική
    27|01|2015 17:55

-A+A

Η Ευρωπαϊκή Ενωση σε ανακοίνωσή της καταδίκασε τη Ρωσία για την υπόθεση της Ουκρανίας και αυτό εξόργισε τον νέο πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα. Αμέσως πήρε τηλέφωνο και έβγαλε ανακοίνωση για να εκφράσει τη δυσαρέσκειά του.
    Την πρώτη δυσαρέσκεια εκ μέρους της ελληνικής Κυβέρνησης και του Αλέξη Τσίπρα εξέφρασε η Γενική Γραμματεία του Πρωθυπουργού, αναφορικά με την δήλωση ύπατης εκπροσώπου της ΕΕ για θέματα εξωτερικής πολιτικής και πολιτικής ασφάλειας, Φεντερίκα Μογκερίνι, η οποία προέβη σε δήλωση «Αρχηγών Κρατών και Κυβερνήσεων της ΕΕ», χωρίς να ερωτηθεί η ελληνική πλευρά.
    Μάλιστα, η δυσαρέσκεια διατυπώθηκε και σε τηλεφωνική επικοινωνία, που είχε με την ίδια, όσο και με τη μόνιμη αντιπροσωπεία της Ελλάδας στην ΕΕ.
    Σε ανακοίνωσή της η Γ.Γ. του πρωθυπουργού τονίζει:
    «Η δήλωση "Αρχηγών Κρατών και Κυβερνήσεων της ΕΕ" που δημοσιεύθηκε σήμερα, κυκλοφόρησε χωρίς να έχει ακολουθηθεί η προβλεπόμενη διαδικασία για την εξασφάλιση συναίνεσης των κρατών-μελών και ειδικότερα χωρίς να εξασφαλισθεί η συναίνεση της Ελλάδας. Στο πλαίσιο αυτό υπογραμμίζεται ότι δεν έχει τη συναίνεση της χώρας μας. Δυσαρέσκεια για τη μεθόδευση αυτή εκφράστηκε τόσο στο πλαίσιο τηλεφωνικής συνομιλίας του Πρωθυπουργού με την ΥΕ/ΕΕ κα Mogherini, όσο και στο κατάλληλο επίπεδο, από τη Μόνιμη Αντιπροσωπεία της Ελλάδας στην ΕΕ».
    Η ίδια η κ. Μογκερίνι πριν πέντε ώρες μέσω του Twitter ανέφερε ότι μίλησε με τον Αλέξη Τσιπρα για να τον συγχαρεί και να συζητήσουν για το επόμενο Συμβούλιο Διεθνών Υποθέσεων.
    Η «ένοχη» δήλωση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου που εξόργισε τον Αλέξη Τσίπρα αφορούσε την Ουκρανία.
    Σε αυτή καταδικάζεται η Ρωσία για τη συνεχή και αυξανόμενη υποστήριξη προς τους αυτονομιστές της Ανατολικής Ουκρανίας, μετά και από τον θάνατο αμάχων από τις «τυφλές» βολές πυροβολικού στη Μαριούπολη. Παράλληλα, καλούνται οι υπουργοί Εξωτερικών των «28» να εξετάσουν περαιτέρω κυρώσεις εναντίον της Μόσχας με σκοπό αυτή να κινηθεί προς την εφαρμογή της Συμφωνίας του Μινσκ.

Πηγή: Η πρώτη επίθεση Τσίπρα στην ΕΕ: Βγάλατε ανακοίνωση χωρίς να με ρωτήσετε | iefimerida.gr ? ????? ??????? ?????? ???? ??: ??????? ?????????? ????? ?? ?? ???????? | iefimerida.gr

Laut Türkischen medien.....soll Hamas Tsipras gratuliert haben........da Tsipras vor der Botschaft Israels gegen die angriffe protestiert hatte.
    Η Χαμάς συγχαίρει τον ΣΥΡΙΖΑ για την νίκη του

Η στάση του ΣΥΡΙΖΑ στο Παλαιστινιακό έχει προκαλέσει ανησυχίες στο Ισραήλ σχετικά με την συνέχεια των ελληνόισραηλινών σχέσεων ειδικά αν ισχύει το σημερινό δημοσίευμα τουρκικών ΜΜΕ που κάνει λόγω για συγχαρητήρια από την Χαμάς για την εκλογική νίκη του ΣΥΡΙΖΑ.

Η Χαμάς ευχαριστεί τον κ. Τσίπρα για την στάση του κατά των “ισραηλινών εγκλημάτων και της επιθετικότητας στη Γάζα”, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων της παλαιστινιακής οργάνωσης, ενώ τον συνεχάρη για την εκλογική του νίκη.

Ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, το περασμένο καλοκαίρι, κατά τη διάρκεια του πολέμου στη Γάζα, είχε συμμετάσχει σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας, έξω από την ισραηλινή πρεσβεία.

Τουρκικά μέσα αναφέρουν, επιπλέον, πως η Χαμάς ζήτησε από τον Αλέξη Τσίπρα να διακόψει την στρατιωτική συνεργασία με του Ισραήλ, όπως υποσχόταν πριν τις εκλογές. Ωστόσο η πληροφορία αυτή ελέγχεται, λόγω τουρκικής προέλευσης.

noch ein grund weniger diesen hund zu nicht zu mögen... naja , ich warte nur drauf bis er endlich wieder weg ist

aber"laut türkischen medien" klingt so oder so nur nach ner erfundenen story

Schäuble: "Wir waren großzügig"

Griechenland: Die Krise ist eben relativ | ZEIT ONLINE

Zitat Zitat von Archimedes Beitrag anzeigen
    noch ein grund weniger diesen hund zu nicht zu mögen... naja , ich warte nur drauf bis er endlich wieder weg ist

aber"laut türkischen medien" klingt so oder so nur nach ner erfundenen story
    Ruhe in den hinteren Plätzen..