BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 983 von 2067 ErsteErste ... 4838839339739799809819829839849859869879931033108314831983 ... LetzteLetzte
Ergebnis 9.821 bis 9.830 von 20667

Nachrichten aus Griechenland

Erstellt von Dikefalos, 07.02.2012, 21:50 Uhr · 20.666 Antworten · 1.257.811 Aufrufe

Zitat Zitat von Jannis Beitrag anzeigen
    Sagt der der das hitler Videos gepostet hat oder wer war das :'D

- - - Aktualisiert - - -

ich finde es faszinierend wie Sie varoufakis alle respektieren...wie macht der das nur ???
    Sowas nennt man Charisma...und wissen.Nicht ohne Grund haben sich die Säle einiger Unis in den Usa,England,Australiens gefüllt wenn er vor Ort war

Cool bleiben, wer Satire nicht versteht sollte sie nicht lesen ...

- - - Aktualisiert - - -

Zitat Zitat von Dikefalos Beitrag anzeigen
    Sowas nennt man Charisma...und wissen.Nicht ohne Grund haben sich die Säle einiger Unis in den Usa,England,Australiens gefüllt wenn er vor Ort war
    Ich hab gestern schon sein Buch gekauft...bin gespannt wie es ist..

Griechenland: Obama gibt Tsipras Rückendeckung - International - Politik - Handelsblatt

Griechenland
    Obama gibt Tsipras Rückendeckung

Barack Obama hat Verständnis für das Abweichen der neuen griechischen Regierung von Alexis Tsipras vom strengen Sparkurs. Von der EU forderte der US-Präsident eine Wachstumsstrategie für das Land.

• 02.02.2015 12:56 Uhr

Washington US-Präsident Barack Obama hat Verständnis für das Abweichen der neuen griechischen Regierung vom strengen Sparkurs gezeigt. „Sie können Länder, die sich inmitten einer Depression befinden, nicht immer weiter ausquetschen“, sagte Obama am Sonntag im Interview mit dem Fernsehsender CNN. Bei einer Wirtschaft, die sich „im freien Fall“ befinde, brauche es vor allem eine Wachstumsstrategie. Nur so könne ein Land seine Schuldenlast reduzieren.

Zitat Zitat von Palaiologos XI Beitrag anzeigen

Griechenland: Obama gibt Tsipras Rückendeckung - International - Politik - Handelsblatt

Griechenland
    Obama gibt Tsipras Rückendeckung

• 02.02.2015 12:56 Uhr

Barack Obama hat Verständnis für das Abweichen der neuen griechischen Regierung von Alexis Tsipras vom strengen Sparkurs. Von der EU forderte der US-Präsident eine Wachstumsstrategie für das Land.

Unterstützung für TsiprasUS-Präsident Barack Obama zeigt Verständis für den Kurs der neuen Regierung in Griechenland.
    (Foto: ap)
    Griechenland hat es vorgemacht und ich hoffe es folgen noch weitere Staaten, die der Merkel-Delegation den Stinkefinger zeigen.

Ich sehe mit Tsipras wirklich sehr viele Parallelen zu JFK und ehrlich gesagt befürchte ich dass die CIA dieses Jahr wieder zuschlagen wird...;(

Ist es nicht noch etwas zu früh für Verschwörungstheorien? Abwarten und Tee trinken. Im Moment wird viel Lärm um nichts gemacht.

Zitat Zitat von Dikefalos Beitrag anzeigen
    Heute war er in London.Hast du die Unterhaltung gesehen?Der Britische Finanzminister hörte zu....wie ein Student seinen Mentor
    Habe gerade....RTL aktuell angeschaut........ist schon der hammer wie kurz sie über Griechenland sprechen.
    Meine Meinung........Merkel bewegt sich in abseits,den die meisten wollen Wachstum und kein Sparkurs.Wird interessant....
    Hier noch ein Artikel dazu:

BBC News - Chancellor warns of Greece 'risk' to global economy

George_Osborne twitter

Man muss abwarten. Tsipras und Lafazanis haben in der Vergangenheit Lazard als Berater scharf kritisiert, jetzt arbeitet die Regierung mit Lazard zusammen. Laut den vorhandenen Quellen behauptet Varoufakis nun, die Cosco Investitionen sind für Griechenland positiv. Eigenen Mitgliedern hat man auch einen ganz schön "Rechten" vor die Nase gesetzt.

Eine einheitliche Sprache war in der Vergangenheit nicht auszumachen. Je nach Mosaiksteinchen (Συνιστώσα) hörte man in vielen Fragen unterschiedliche Standpunkte.

Letztlich wird es auch auf die Veränderungen in Griechenland selbst ankommen. Insbesondere ob am Ende "neuer Vertrag" statt "Sparkurs" als Begriff verwendet wird und ob Varoufakis einzeln zu Europäischer Kommission, IWF und EZB reist oder ob ein Gremium wie die Troika nach Griechenland kommt macht meiner Meinung nach nur in der öffentlichen Wahrnehmung einen Unterschied.

Ich hoffe das Beste!

ton malaka blome

Mal was anderes ich hab mir gerade die werbespots im wahlkampf von Syriza und Nea Dimokratia angeschaut. Das von Nea Dimokratia ist ja an lächerlichkeit kaum zu überbieten ich glaube selbst wenn Syriza keinen vorsprung gehabt hätte hätte es ihnen die Nea Dimokratia mit ihrem werbespot schon selbst gegeben.:

Nea Dimokratia

Dagegen ist ja der von Syriza eine Hollywood produktion

Zitat Zitat von Palaiologos XI Beitrag anzeigen
    Mal was anderes ich hab mir gerade die werbespots im wahlkampf von Syriza und Nea Dimokratia angeschaut. Das von Nea Dimokratia ist ja an lächerlichkeit kaum zu überbieten ich glaube selbst wenn Syriza keinen vorsprung gehabt hätte hätte es ihnen die Nea Dimokratia mit ihrem werbespot schon selbst gegeben.:

Nea Dimokratia

Dagegen ist ja der von Syriza eine Hollywood produktion
    Samaras spot....erinnert mich irgendwie an die Clips vom Fage Joghurt .

- - - Aktualisiert - - -

Bla bla

Βαρουφάκης: Εγκαταλείπεται το αίτημα για διαγραφή χρέους

Οικονομία
    02|02|2015 22:00

-A+A

«Φωτιά» βάζει δημοσίευμα των Financial Times, το οποίο επικαλείται δηλώσεις του Γιάνη Βαρουφάκη, ο οποίος ανακοινώνει ότι το αίτημα για διαγραφή του χρέους της χώρας εγκαταλείπεται.
    Σύμφωνα με τους FT ο Ελληνας υπουργός Οικονομικών ανέφερε στην εφημερίδα ότι η χώρα δεν θα ζητήσει διαγραφή χρέους, αλλά ελάφρυνσή του μέσω αντικατάστασης με ομόλογα.
    Η αποπληρωμή των ομολόγων αυτών θα είναι συνδεδεμένη με βάση το ύψος του ΑΕΠ της Ελλάδας, δηλαδή τον ρυθμό ανάπτυξης της οικονομίας.
    Μάλιστα, σύμφωνα με τους Financial Times η Ελλάδα θα εκδώσει δύο διαφορετικούς τύπους ομολόγων.
    Ο πρώτος τύπος, σε συνάρτηση με την ονομαστική οικονομική ανάπτυξη, θα αντικαταστήσει τα ευρωπαϊκά δάνεια διάσωσης και ο δεύτερος, τον οποίο ονόμασε «διαρκή ομόλογα», θα αντικαταστήσουν τα ελληνικά ομόλογα που κατέχει η ΕΚΤ.
    Ο κ. Βαρουφάκης είπε πως η πρότασή του για αντικατάσταση χρέους θα διαμορφώσει μία «έξυπνη μηχανική χρέους», με την οποία θα μπορούσε να αποφευχθεί η ανάγκη χρήσης ενός όρου όπως το «κούρεμα χρέους», που είναι πολιτικά μη αποδεκτός στη Γερμανία και σε άλλες πιστώτριες χώρες, επειδή ακούγεται στα αυτιά των φορολογούμενων ως σαφή απώλεια.
    Ομως, υπάρχει ακόμη αρκετός σκεπτικισμός σε αρκετές ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, ιδιαίτερα στο Βερολίνο, για τη μικροπολιτική της νέας κυβέρνησης και τις εκκλήσεις της για το τέλος των πολιτικών λιτότητας, σημειώνουν οι Financial Times.
    «Αυτό που θα πω στους εταίρους μας είναι ότι δημιουργούμε ένα συνδυασμό πρωτογενούς πλεονάσματος και μεταρρυθμιστικής ατζέντας», πρόσθεσε ο κ. Βαρουφάκης. «Βοηθήστε μας να μεταρρυθμίσουμε τη χώρα μας και δώστε μας δημοσιονομικά περιθώρια για να το πετύχουμε, αλλιώς θα συνεχίσουμε να ασφυκτιούμε και θα γίνουμε μία παραμορφωμένη αντί για μεταρρυθμισμένη Ελλάδα».
    Πρωτογενές πλεόνασμα ακόμη κι αν δεν υλοποιήσουμε τις υποσχέσεις μας
    Ο υπουργός Οικονομικών ανέφερε ακόμη ότι η κυβέρνηση θα διατηρήσει ένα πρωτογενές πλεόνασμα- μετά από την πληρωμή των τόκων- της τάξεως του 1-1,5% του ΑΕΠ, ακόμη κι αν αυτό σημαίνει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα υλοποιήσει τις υποσχέσεις για δημόσιες δαπάνες με τις οποίες εξελέγη.
    Σε ερώτηση για το αν οι εταίροι της Ελλάδας στην Ευρωζώνη έχουν δίκιο να ανησυχούν για το πλάνο της κυβέρνησης να επαναπροσλάβει χιλιάδες δημοσίους υπαλλήλους, ο κ. Βαρουφάκης απάντησε: «Αν κοιτάξετε τι συνέβη τα τελευταία πέντε χρόνια, έχει πραγματοποιηθεί τεράστια μείωση στο δημόσιο τομέα. Το πρόβλημα είναι πως δεν είναι επαρκές- είναι σαν το νο1 δημόσιο κίνδυνο, η ελληνική γραφειοκρατία».
    Θα ζητήσουμε το 1,9 από τα 7 δισ. της δόσης
    Αναφερόμενος στη δόση των 7 δισ., που θα έπαιρνε η Ελλάδα αν είχε εκπληρώσει τους όρους των δανειστών, η κυβέρνηση θα ζητήσει μόνο το 1,9 δισ., ποσό που είναι ισοδύναμο με τα κέρδη της ΕΚΤ από την αγορά ομολόγων μετά από τη διάσωση του 2010.
    Τσακαλώτος: «Κούρεμα» είναι και η επιμήκυνση
    Αναφορικά με το ζήτημα του χρέους και ο Ευκλείδης Τσακαλώτος, μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Mega, άφησε να εννοηθεί πως η ελληνική πλευρά εμφανίζεται, πλέον, πιο ευέλικτη.
    Σύμφωνα με τον υπουργό, η κυβέρνηση έχει βάλει στο τραπέζι τρεις παραμέτρους: διαγραφή, σύνδεση της αποπληρωμής με ρήτρα ανάπτυξης, επενδυτικό πρόγραμμα. Ωστόσο, με δεδομένο ότι το Χρέος δεν είναι ενιαίο, όπως σημείωσε ο Ε. Τσακαλώτος, μπορούν να υπάρξουν διαφορετικές λύσεις, για διαφορετικά κομμάτια του Χρέους, συμπληρώνοντας μάλιστα ότι και η επιμήκυνση μπορεί να θεωρηθεί ως διαγραφή.
    «Έτσι κι αλλιώς και η επιμήκυνση που μας είχαν προτείνει- και στις προηγούμενες κυβερνήσεις- είναι στην ουσία κούρεμα, άρα εμείς πρέπει να πάμε με πολύ συγκεκριμένες ιδέες και για τους τρεις πυλώνες», δήλωσε χαρακτηριστικά ο αναπληρωτής υπουργός, αφήνοντας να εννοηθεί ότι η κυβέρνηση έχει την απαιτούμενη ευελιξία στο θέμα αυτό.

Πηγή: Βαρουφάκης: Εγκαταλείπεται το αίτημα για διαγραφή χρέους | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/189806...#ixzz3Qcbwfb6f