BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 209 von 598 ErsteErste ... 109159199205206207208209210211212213219259309 ... LetzteLetzte
Ergebnis 2.081 bis 2.090 von 5972

Nachrichten aus Kroatien

Erstellt von DZEKO, 29.08.2013, 12:32 Uhr · 5.971 Antworten · 180.096 Aufrufe

Zitat Zitat von daro Beitrag anzeigen
    Schlimmer geht's immer aber die alte Regierung in der Hinsicht zu topen wird schwer.
    2016 hat kroatien zumindest ein kleines Wachstum bis jetzt aus welchem Gründen auch immer
    Aha. Ich glaube, dass wir noch nie eine so peinliche Regierung hatten. Und das ist schon eine Leistung, wenn man so an die HDZ Ausfälle mit Sanader und so weiter denkt.

Vielleicht bist du auf dem rechten Augen einfach blind.

Tako smo opljačkani SDP=HDZ=štrace.

Kroatische Präsidentin zu Besuch bei den persischen Brüdern

Zitat Zitat von Izdajnik Beitrag anzeigen
    Aha. Ich glaube, dass wir noch nie eine so peinliche Regierung hatten. Und das ist schon eine Leistung, wenn man so an die HDZ Ausfälle mit Sanader und so weiter denkt.

Karamarko gefällt mir auch nicht, du hast die meisten Probleme mit Hasenbegovic auch wenn er nur einen nidrigeren Ministerposten hat und nicht viel bewirken kann, ich weiss nicht wer auf dem linken Auge blind ist.

- - - Aktualisiert - - -

Zitat Zitat von Posa Beitrag anzeigen
    Kroatische Präsidentin zu Besuch bei den persischen Brüdern

Obwohl sie immer auf der Suche nach Handelspartner ist mögen Sie einige Linken Kroaten im BF nicht.

Ich denke sie macht ihre Arbeit gar nicht mal so schlecht.

Es gibt keine linken Kroaten, man nennt sie Jugoslawen

Zitat Zitat von Izdajnik Beitrag anzeigen

Das Jahr 2016 ist bereits verloren, man kann nur noch Weichen für 2017 legen. Bis jetzt keine Reformen oder relevanten Gesetzte. Die letzten 3 Wochen gab es nicht mal eine nötige Mindestmenge an Abgeordneten im Parlament. Alles Zeit die Kroatien nicht hat.

Also bis jetzt das schlechteste an Regierung was es jemals in Kroatien gab,weil die machen einfach nix, ausser Ausflüge auf österreichische Kuhweiden.

Zitat Zitat von Climber Beitrag anzeigen
    die letzten 3 Wochen gab es nicht mal eine nötige Mindestmenge an Abgeordneten im Parlament.
    Ja, das war heftig, dass da an mehreren Sitzungen nicht genug (HDZ) Leute aufgetaucht sind, damit abgestimmt werden kann. Karamarko hat manchen schon mit Rausschmiss gedroht. Jandrokovic ist mittlerweile zurückgetreten.

Zitat Zitat von daro Beitrag anzeigen
    Karamarko gefällt mir auch nicht, du hast die meisten Probleme mit Hasenbegovic auch wenn er nur einen nidrigeren Ministerposten hat und nicht viel bewirken kann, ich weiss nicht wer auf dem linken Auge blind ist.

- - - Aktualisiert - - -

Obwohl sie immer auf der Suche nach Handelspartner ist mögen Sie einige Linken Kroaten im BF nicht.

Ich denke sie macht ihre Arbeit gar nicht mal so schlecht.
    Kolinda > Regierung.

mir geht's am Arsch vorbei in welcher Partei die sind. Hauptsache sie bringen was nach vorn

- - - Aktualisiert - - -

Zitat Zitat von Strahimir I Beitrag anzeigen
    Tako smo opljačkani SDP=HDZ=štrace.

PRIJE 25 GODINA

19. svibnja 1991. – 94,17 % Hrvata glasovalo za samostalnost Hrvatske!

Na referendumu je zabilježena rekordna izlaznost od 83,56% hrvatskih glasača, a od njih čak 94,17% zaokružilo je “ZA”!

Ovako visok postotak izjašnjavanja o samostalnosti koji gotovo da nije i nikada neće imati nijedna država na svijetu posljedica je ne samo plebiscitarne volje Hrvata za svojom državom, već i niza okolnosti: prijeteće velikosrpske agresije, pokolja i masakra hrvatskih policajaca u Borovu Selu, bojkota dijela srpskog stanovništva i pitanja koje je ostavljalo potencijalnu mogućnost udruživanja u konfederaciju.

Ipak, na ponos Hrvatima ostaje izražena odlučnost u najtežem trenutku povijesti kada su se našli pred genocidom velikosrba: gotovo svi pripadnici hrvatskog naroda glasovali za samostalnost svoje države! Samo nešto više od 1% građana bilo je PROTIV samostalnosti Hrvatske.

Na današnji dan 19. svibnja 1991. održan je povijesno značajan referendum o hrvatskoj samostalnosti. Odluku o raspisu referenduma donio je predsjednik Franjo Tuđman. Građani su odgovarali sa “ZA” i “PROTIV” na dva postavljena pitanja. Prvo pitanje bilo je “Jeste li za to da Republika Hrvatska, kao suverena i samostalna država, koja jamči kulturnu autonomiju i sva građanska prava Srbima i pripadnicima drugih nacionalnosti u Hrvatskoj, može stupiti u savez suverenih država s drugim republikama (prema prijedlogu Republike Hrvatske i Republike Slovenije za rješenje državne krize SFRJ)?”.

Drugo pitanje bilo je “Jeste li za to da Republika Hrvatska ostane u Jugoslaviji kao jedinstvenoj saveznoj državi (prema prijedlogu Republike Srbije i Socijalističke Republike Crne Gore za rješenje državne krize u SFRJ)?” Na referendum je izašlo 83,56% hrvatskih glasača, a čak 94,17% zaokružilo je “ZA” na prvom pitanju. Za drugo pitanje tj. za ostanak u Jugoslaviji glasovalo je samo 1,2% glasača.

Sukladno rezultatima referenduma Sabor RH mogao je 25. lipnja 1991. donijeti Deklaraciju o proglašenju suverene i samostalne Republike Hrvatske i Ustavnu odluku o suverenosti i samostalnosti Republike Hrvatske. Izvršenje tih odluka odgođeno je zbog pritiska međunarodne zajednice sve do 8. listopada. Tada je konačno, jedan dan nakon raketiranja Banskih dvora u Zagrebu, prekinuta svaka državno-pravna sveza s Jugoslavijom, te je Hrvatska na temelju referendumske odluke hrvatskog naroda proglasila samostalnost. Time je raskinula sve državne sveze sa jednom od najvećih tamnica naroda svijeta: drugom Titovom Jugoslavijom