BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 277 von 598 ErsteErste ... 177227267273274275276277278279280281287327377 ... LetzteLetzte
Ergebnis 2.761 bis 2.770 von 5972

Nachrichten aus Kroatien

Erstellt von DZEKO, 29.08.2013, 12:32 Uhr · 5.971 Antworten · 180.058 Aufrufe

Zitat Zitat von Cobra Beitrag anzeigen
    Mag ja sein das du da in deinem String rumrennstFakt ist wenn sich heteros auch noch in so massiver Anzahl so benehmen würden, würde es teuer werden.

Wenn du darauf stehst pimmelschwingende Kerle die sich zu hunderten öffentlich die Zungen in die Hälse stecken zuzugucken, ist das ja dein gutes Recht.
    Ich finds widerlich und erst recht nix was sich vor den Augen von Kindern abspielen muss
    String ist nicht so mein Ding, dann lieber ganz ohne.

Aber es geht ja um die Parade in Split. Da gab es sowas nicht. Es war friedlich also alles gut. So gehört sich das.

Und nun zu den alltäglichen Bildern..

Zitat Zitat von Josip Frank Beitrag anzeigen
    Ha ha...lustig wenn einer mitreden will, der Yu nie erlebt hat und das nachplappert , was irgendwelche nicht in Ex Yu lebenden Schwachköpfe erzählt haben ,wie toll es in Jugoslawien war

jesi li razumjela to....

- - - Aktualisiert - - -

Bože sačuvaj
    Kleiner, du hast nicht einmal Kroatien erlebt geschweige was anderes. Wollte dich aber wegen deines Schwulseins nicht persönlich angreifen, sorry

Zitat Zitat von Yu-Rebell Beitrag anzeigen
    Dass sie nicht die gleiche Rechte wie Heteros haben ist die Mutter Natur verantwortlich, die hat ihnen nämlich das "Recht" entzogen in ihren Beziehungen mit ihren Partnern gemeinsame Kinder zeugen zu können und nicht die Gesellschaft
    Was für ein Schwachsinn. Grundrechte sind Grundrechte.

5. lipnja 1848. – prvi put službeno uporabljen hrvatski stijeg crven-bijeli-plavi!

U Habsburškoj Monarhiji pojedine krunske zemlje imale su svoje grbove, ali ne i zastave. Prema bojama iz zajedničkog grba Trojednice nastala je 1848. nacionalna trobojnica crven-bijeli-plavi, koja je u gibanjima te godine postala nerazdvojni dio hrvatskog nacionalnog identiteta.

Instalacijska zastava bana Jelačića prva je službeno upotrijebljena hrvatska trobojnica. Na svečanoj inauguracijskoj odori bana Josipa Jelačića iz 1848. crvena, bijela i plava su bile sastavni dio.
    Na današnji dan burne 1848. zbilo se svečano ustoličenje baruna Josipa Jelačića za bana Trojedine Kraljevine Hrvatske, Slavonije i Dalmacije. Ustoličenje je obavljeno na Katarininom trgu na Gornjem gradu u Zagrebu. Zanimljivo je da je obred izvršen i u katoličkoj crkvi Svetog Marka, kao i pravoslavnoj crkvi Svetog Preobraženja na Cvjetnom Trgu.Jelačić je ušao u grad u svečanoj povorci koju su predvodili husari i serežani u slikovitim odorama. Za njima su išle 93 kočije s mnogobrojnim uglednim osobama. Promatrajući mnoštvo kočija koje su prevozile dostojanstvenike u grad Zagreb kako bi prisustvovali ovom događaju, francuski grof Edgar Corberon usporedio je Jelačićev ulazak u Zagreb s Napoleonovim ulaskom u Pariz nakon povratka iz izgnanstva na Elbi!Svečano ustoličenje i banska prisega su obavljeni na Trgu svete Katarine. Nakon što je prisegnuo, Jelačić je po starom običaju, uz poklike „Živio” i pucnjavu topova triput dignut uvis. Obred ustoličenja je nastavljen u crkvi Sv. Marka, a zatim i u pravoslavnoj crkvi Sv. Preobraženja, gdje je srpski patrijarh Josif Rajačić iz Srijemskih Karlovaca ustoličio bana, budući da je zagrebački biskup Juraj Haulik bio spriječen. Proslava se potom premjestila u Banske dvore, a bila je popraćena predstavom u kazalištu i općim narodnim slavljem.Jelačić je i prije svečanog ustoličenja u bansku čast donio važne odluke:* javno je obznanio svoje imenovanje za bana s političkim programom u kojem je dokinuo sve državno-pravne odnose s Ugarskom,* donio proglas o ukinuću kmetstva* sazvao i prvi zastupnički Sabor, na kojem je hrvatski ban prvi puta govori o hrvatskim (narodnim) jezikom.* osnovao je i Bansko vijeće – prvu, privremenu, samostalnu vladu.Hrvatski stijeg crven-bijeli-plavi na ustoličenju!Također, iako su se 1848. neslužbeno već počele koristiti crveno-bijelo-plave trobojnice, prva službeno uvedena hrvatska trobojnica zapravo nije bila narodna zastava, već zastava bana Josipa pl. Jelačića. Sastavljena je od hrvatskih crveno-bijelih i slavonskih plavo-bijelih boja i po prvi put istaknuta u Zagrebu 5. lipnja 1848. prilikom instalacije Josipa pl. Jelačića za bana.Na aversu su grbovi Hrvatske, Slavonije i Dalmacije, skupa s krunom i ilirskim simbolima – šestokrakom zvijezdom i polumjesecom. Na reversu je grb obitelji Jelačić.Prije su banske zastave obično bile crvene i na jednoj su strani imale državni grb, a na drugoj obiteljski grb bana.
    U Habsburškoj monarhiji je po porazu revolucionarnih pokreta 1848. – 1849. bilo strogo zabranjeno isticanje narodnih boja. Šezdesetih godina opet su dozvoljene. Otada Hrvati upotrebljavaju crveno-bijelo-plavu trobojnicu kao svoj narodni simbol.narod.hr

Zitat Zitat von Izdajnik Beitrag anzeigen
    Was für ein Schwachsinn. Grundrechte sind Grundrechte.
    Die Indianer waren da schon weiter und machten ihre Schwule zu Medizinmänner.
    Soll jeder so leben wie will ich verstehe aber nicht warum es eine Homoparade geben muss.

String ist nicht so mein Ding, dann lieber ganz ohne.

Aber es geht ja um die Parade in Split. Da gab es sowas nicht. Es war friedlich also alles gut. So gehört sich das.

Und nun zu den alltäglichen Bildern..

O ja...ich kann mich in Split kein einziges JAhr vor diesen nackten Bedrohungen retten. Schlimm.

Da ist uns doch sowas viel lieber....

Ob ZAgreb, Split, Köln, New York oder Burkina Faso.....ich wil so n ekeligen Scheiss nicht sehen....
    Wo soll das enden? Rennt bald jeder schwule so rum weil man ja nicht die gleichen Rechte hat?
    Bei wem demonstriert man eigentlich weil man als Homo keine Kinder kriegen kann? Gott? Der Kirche? Dem Staat?

Ich finde ich zahl viel zu viele Steuern....soll ich jetzt mit meinem Ding in der Hand und ein paar 500ern auf dem Arsch zum Finanzamt marschieren und protestieren?

boah du Antikroate! Jetzt hast du den Thread zugepimmelt.

Wie gesagt. In Split wurde das nicht so beworben und kein Pimmel hatte Frischlust. Aber interessant, wie viele Frauen da stehen. Sogar Hamburger ist auf den Bildern

boah du Antikroate! Jetzt hast du den Thread zugepimmelt.

Wie gesagt. In Split wurde das nicht so beworben und kein Pimmel hatte Frischlust. Aber interessant, wie viele Frauen da stehen. Sogar Hamburger ist auf den Bildern
    Frischlust?
    Glaube hinter deinem Einsatz steckt viel mehr als du hier zugibst

Zitat Zitat von Cobra Beitrag anzeigen
    Frischlust?
    Glaube hinter deinem Einsatz steckt viel mehr als du hier zugibst
    Frischluft.

Dann glaubst du das eben. Vielleicht gehen ich und Josip ja doch noch Froschschenkel bei Metkovic essen