BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 335 von 739 ErsteErste ... 235285325331332333334335336337338339345385435 ... LetzteLetzte
Ergebnis 3.341 bis 3.350 von 7387

Nachrichten aus Mazedonien

Erstellt von Zoran, 28.02.2012, 09:06 Uhr · 7.386 Antworten · 425.582 Aufrufe

Zitat Zitat von clk Beitrag anzeigen
    Von dieser Bezeichnung höre ich echt zum ersten mal er ist bekannt als serbischer Car und so ist es halt.

A za drugoto Zoki jasno e koj postavuva Spomenici sigurno ne e opozicijata. inace izjavata na srpskata zaednica dovolno kazuva poznat si e ko srpski car i toa eden spomenik nema da go smeni.

Sekoj si go pocituva svoeto samo nie gi slavime krvnicite na makedonija kako na primer vanco mihajlov. istata prikazna ja imavme so tatarceto ljubco koj glumese golem patriot i zavrsi kako najgolem predavnik.

Da te potsetam na izjavata deka vo negovo vreme 2/3 od VMRO bile istomislenici so nego a i Grujo bese Minister vo negovo vreme za antonio milososki da ne zboruvame povekje od jasno e kakvo mislenje ima za nasata istorija.

Ne e sekogas toj sto vika najsilno najgolem patriot i posle slucajot so ljubco ne veruvam bas taka lesno na samonarecenite patrioti
    VMRO se bugarofili vo glavniot del, kako li im tekna za srp da postvavat obelezje

clk

Zitat Zitat von Zoran Beitrag anzeigen
    VMRO se bugarofili vo glavniot del, kako li im tekna za srp da postvavat obelezje
    Koja ironija a istata partija gi narekuva site predavnici sto ne ja delat nivnata politika koja logika istata partija da postavi spomenik an alex koga site znaeme bugarskoto mislenje za toa?

Se nadevam deka gresam no sto podolgo sedat na vlast ovie "patrioti" se pomalce ni ostanuva od nasata drzava. vo ovaa situacija ne e vazno dali sme vo pravo tuka treba da igrame politicki po pametno od drugite a ne da vleguvame so site vo konfrontacija da pokazeme deka bas kaj nas e problemot.

Ovaa vlast samo im dava argumenti na dusmanite kako so postavuvanje na spomenikot na ace pred samitot na Nato. Kje dojdeme vo situacija zajadeni so site bez nikakva sansa za vo Nato EU i mnogu jako zadolzeni vo taa situacija kje bideme prinudeni da prifatime sekoja ucena ako sakame da ostaneme nezavisna drzava. Ljubco javno kaza deka saka da ja podeli MK sega i ovie odat na toa. Nasata pozicija so imeto vo poslednite 8 god e mnogu polosa zatoa ne gledam nisto patriotsko vo ovaa vlast

Zitat Zitat von clk Beitrag anzeigen
    Von dieser Bezeichnung höre ich echt zum ersten mal er ist bekannt als serbischer Car und so ist es halt.

...
    Stefan Dusan wollte ja die Kaiserkrone von Konstantinopel erobern, und ließ sich deshalb deshalb vom ersten serbischen Patriarchen Joanikije in Skopje krönen. Er nannte sich (Wiki):

Durch die Gnade Gottes, Stefan, der rechtgläubige und Christusliebende Kaiser der Serben und Griechen (wörtlich Römer), der Albaner (wörtlich Arvaniten), Bulgaren und Rumänen (wörtlich Bessaraber), der Küstenländer und des gesamten Westens.

10 Jahre später starb er, und danach ging es mit dem serbischen Reich bergab...

PS: Selbstverständlich war er Serbe....

clk

Zitat Zitat von papodidi Beitrag anzeigen
    Stefan Dusan wollte ja die Kaiserkrone von Konstantinopel erobern, und ließ sich deshalb deshalb vom ersten serbischen Patriarchen Joanikije in Skopje krönen. Er nannte sich (Wiki):

Durch die Gnade Gottes, Stefan, der rechtgläubige und Christusliebende Kaiser der Serben und Griechen (wörtlich Römer), der Albaner (wörtlich Arvaniten), Bulgaren und Rumänen (wörtlich Bessaraber), der Küstenländer und des gesamten Westens.

Selbst wen dies falsch ist wird eine Statue daran nicht ändern : ich bin sicher wen man Morgen eine Abstimmung darüber macht wer eine Statue von ihm will wären 90% dagegen.

Die Ironie ist ja das meiste Geld wurde in der Gemeinde Centar investiert und ausgerechnet dort hat VMRO bei den Wahlen ganz klar verloren da sieht man wie begeistert die Einwohner von den Statuen sind

Zitat Zitat von papodidi Beitrag anzeigen

Das er sich als Tzaren der "Serben und Griechen" bezeichnete ist eine serbische Fälschung.

In allen Inschriften und Abschriften seines Gesetzbuches wird er so nicht bezeichnet.

Wie zb in der Historia Turcica von 1502 “Macedonum Rasianorum Caesar“. Weiteres hatte ich ja schon gepostet.

Pozdrav

Zitat Zitat von Zoran Beitrag anzeigen
    Das er sich als Tzaren der "Serben und Griechen" bezeichnete ist eine serbische Fälschung.

In allen Inschriften und Abschriften seines Gesetzbuches wird er so nicht bezeichnet.

Wie zb in der Historia Turcica von 1502 “Macedonum Rasianorum Caesar“. Weiteres hatte ich ja schon gepostet.

Pozdrav

Kann es sein das er damit die Makedonische (theme) Provinz meint?
    T
    hus, the theme of Macedonia had no relation to the historical
    region of Macedonia, and when Byzantine sources of the 10th–12th centuries refer to "Macedonia", they mean the area of western Thrace. Hence, for instance, the emperor Basil I "the Macedonian" (r. 867–886) hailed from Thrace, and the Macedonian dynasty he founded was named after the theme of Macedonia.

Zitat Zitat von Paokaras Beitrag anzeigen
    Kann es sein das er damit die Makedonische (theme) Provinz meint?
    T
    hus, the theme of Macedonia had no relation to the historical
    region of Macedonia, and when Byzantine sources of the 10th–12th centuries refer to "Macedonia", they mean the area of western Thrace. Hence, for instance, the emperor Basil I "the Macedonian" (r. 867–886) hailed from Thrace, and the Macedonian dynasty he founded was named after the theme of Macedonia.

Nicht die Provinz, um Tzar zu werden brauchst du einen Titel.

Pozdrav

- - - Aktualisiert - - -

Nicht Titel, Krone

Eine Statue von Dushan... ich glaube es einfach nicht.

Als ob Alexander nicht schon lächerlich genug wäre, baut man diesem Hund auch noch eine Statue.

Ich hoffe stark, dass dieser Klumpen Scheisse aus Skopje verschwindet. Wäre den Albanern sehr dankbar wenn sie es selber in die Hand nehmen.

Zitat Zitat von Гуштер Beitrag anzeigen
    Eine Statue von Dushan... ich glaube es einfach nicht.

Als ob Alexander nicht schon lächerlich genug wäre, baut man diesem Hund auch noch eine Statue.

Ich hoffe stark, dass dieser Klumpen Scheisse aus Skopje verschwindet. Wäre den Albanern sehr dankbar wenn sie es selber in die Hand nehmen.
    Wer ist eigentlich der Typ auf deinem Avatar?

Wer zum Geier ist denn dieser Dushan?