BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 437 von 739 ErsteErste ... 337387427433434435436437438439440441447487537 ... LetzteLetzte
Ergebnis 4.361 bis 4.370 von 7388

Nachrichten aus Mazedonien

Erstellt von Zoran, 28.02.2012, 09:06 Uhr · 7.387 Antworten · 426.963 Aufrufe

Zitat Zitat von Amphion Beitrag anzeigen
    Mit yugo-Slawen und anderen Minderheiten wird es keinen "Kompromiß" geben,
    was griechische Themata angeht.

Alles entwickelt sich in die korrekte Richtung, nur Geduld, noch brennt es nirgends in fyrom.

für den braunen herrn hier:

Kiro hat versucht zu schlichten und euch milde zu stimmen. wenn du anhand dieses videos über unsere identität urteilst dann bist du nichts anderes als ein ignoranter wixer.

ständig wird dieses video gepostet und kiro wird auf grund dessen zum helden der griechen stilisiert. Als der herr aber starb, und wir seine für uns guten taten nannten, zb. dass er sich nicht bestechen liess. dass er schon vor titto zeiten sich für ein freies mazedonien und die offiziellen ernennung unserer identität als mazedonisch einsetzte, hattet ihr statt zu kondulieren über ihn geflucht!
    er wünschte sich kein staatsbegräbnis zu haben, und wählte eine günstige und schlichte weise in seinem heimatort begraben zu werden. Ihr hattet ihn auf grnd der dort geschossenen fotos zigeuner genannt.

oft wünschte ich mir, dass ich dich vor mir hätte wenn ich dir so sachen sage, nicht selten hättest du dich in den boden geschämt und hättest kein wort mehr rausgebracht. evtl hättest du gar versucht dich zu prügeln, wobei ich bezweifle dass es so weit jeh gekommen wäre, da ich mich nicht von dir begrapschen lassen möchte.

Police Seizes Cocaine Stash in Struga

March 21, 2014, Friday @ 15:48 in Crime | Views: 9
    Police Seizes Cocaine Stash in Struga Cocaine Photo: mvr.gov.mk
    A citizen of the Municipality of Struga has been suspected of "illicit manufacture and trafficking in narcotic drugs, psychotropic substances and precursors".

On February 22, police inspectors searched the suspect's home and found 262.75 gr of cocaine. The cocaine was packed in small amounts and hidden in different places.

The perpetrator, with initials D.O., has been charged with similar offences before. He will be under 30 day detention.

- See more at: Police Seizes Cocaine Stash in Struga - Independent.mk

Zitat Zitat von Skitnik Beitrag anzeigen
    für den braunen herrn hier:

Kiro hat versucht zu schlichten und euch milde zu stimmen. wenn du anhand dieses videos über unsere identität urteilst dann bist du nichts anderes als ein ignoranter wixer.

ständig wird dieses video gepostet und kiro wird auf grund dessen zum helden der griechen stilisiert. Als der herr aber starb, und wir seine für uns guten taten nannten, zb. dass er sich nicht bestechen liess. dass er schon vor titto zeiten sich für ein freies mazedonien und die offiziellen ernennung unserer identität als mazedonisch einsetzte, hattet ihr statt zu kondulieren über ihn geflucht!
    er wünschte sich kein staatsbegräbnis zu haben, und wählte eine günstige und schlichte weise in seinem heimatort begraben zu werden. Ihr hattet ihn auf grnd der dort geschossenen fotos zigeuner genannt.

oft wünschte ich mir, dass ich dich vor mir hätte wenn ich dir so sachen sage, nicht selten hättest du dich in den boden geschämt und hättest kein wort mehr rausgebracht. evtl hättest du gar versucht dich zu prügeln, wobei ich bezweifle dass es so weit jeh gekommen wäre, da ich mich nicht von dir begrapschen lassen möchte.
    Mamibümsler?
    Ja, dann mach mal weiter, Mamibümsler.

Mamibümsler?
    Gemeldet !!!

Mamibümsler?

häsch au gfraget wem siis mami i bümsle?

aber lassen wir das mal - es ist genau das was ich meine. ich habs dir gegeben, du weisst nicht was drauf antworten, und wirst deshalb persönlich. würdest du vor mir stehen, würdest du versuchen mich anzugrapschen - weil dass das einzige ist was du kannst.

du warst nie in der lage konstruktiv und auf dem boden der tatsachen zu argumentieren. du wirst auch nie in der lage dazu sein. weil dir nebst der kompetenz mit frauen liebschaften zu führen, auch der iq fehlt.

6 arrested for agricultural subsidies malversation | Republika Online

- - - Aktualisiert - - -

Уапсен управителот на фирмата што го гради плоштадот „Скендер бег“ во Скопје

• Објавено: пред 22 минути
    • Прочитано: 663
    • Печати

Сподели со твоите пријатели!

Финасиската полиција го уапсила бугарскиот бизнисмен Љ.П., управител на „Интернешенел инвестмент груп“, фирма која го гради плоштадот „Скендер бег“ во Скопје, информираат од Управата за финансиска полиција.

Тој е осомничен дека направил криминал тежок 455.000 евра, а според полицијата, во незаконското работење му помогнале уште двајца, О.М. државјани на Република Бугарија и Џ.Д. државјанин на Република Македонија.

Како што информираат од Управата за финансиската полиција, бугарскиот бизнисмен заедно со двајцата осомничени, кои се во бегство, изготвувале фактури за повраток на ДДВ во кои внесувале фиктивни податоци, а малверзациите ги правеле преку фирмата Џ.Д. „Сан Фармерс - Фуд“ од Скопје, чиј овластен потписник е осомничениот Џ.Д., а која Љ.П. ја ангажирал за производство на градежни работи, иако основната дејност на фирмата била трговија со месо на големо.

Судија во претходна постапка на бугарскиот бизнисмен му одреди мерка притвор од 30 дена.

Истрагата на Финансиската полиција утврдила дека малверзациите осомничените ги правеле од јануари 2012 година до февруари годинава. Според Управата, работеле свесно по однапред утврдена шема, а бугарскиот бизнисмен поднел даночни пријави за ДДВ со фиктивни податоци.

- Врз основа на ваквите даночни пријави, бугарскиот бизнисмен успеал да изврши поврат на ДДВ во износ од 225.000 евра, за кој износ го оштетил буџетот на Република Македонија - информираат од Управата на финансиска полиција.

Осомничениот бугарскиот бизнисмен заедно со двајцата негови соработници, за да приграбат уште повеќе пари во кеш од име на фирмата „АИГ Интернешенел Консалтинг“ изготвиле две фиктивни фактури на износ од вкупно 1.046.295 евра, и од име на фирмата „Сан Фармерс – Фуд“ изготвиле три фиктивни фактури на вкупен износ од 840.000 евра. Врз основа на добиените три фиктивни фактури од „Сан Фармерс – Фуд“, управителот на фирмата која го гради плоштадот „Скендер бег“ на повеќе пати во периодот 2012 - 2013 година префрлил парични средства во вкупна вредност од 439.000 евра на фирмата „Сан Фармерс – Фуд“ за наводно извршени работи како подизведувач на градежните работи кои ги изведувала „Интернешенел Инвестмент Груп“ на територијата на Република Македонија, иако основна дејност на „Сан Фармерс – Фуд“ е трговија на големо со месо и производи од месо. Од Управата утврдиле дека фирмата нема ниту еден вработен, нема деловен простор, ниту пак било каква опрема за изведување на градежни работи.

Осомничениот Џ.Д., кој е овластен потписник на сметката на фирмата „Сан Фармерс – Фуд“, уште истиот ден кога парите биле уплаќани на сметката ги подигал во готово од банкарската сметка на „Сан Фармерс - Фуд“ и му ги враќал на бугарскиот бизнисмен.

- Со цел да ја избегнат сомнителноста на трансакциите кои банката е должна да ги пријави до надлежните институции, прво и третопријавениот парите ги уплаќале и ги извлекувале од сметката на „Сан Фармерс - Фуд“ од Скопје во готово во помали износи кои не надминувале 900.000 денари. Со цел да го прикрие делото, Љ.П. изготвил и поднел завршни сметки за 2012 и 2013 година со невистинити податоци за приходи и расходи, и на тој начин ја намалил добивката и затаил данок на добивка во износ од 230.000 евра - велат од Управата за финансиска полиција.

Изградбата на плоштадот Скендер бег во Скопје почна во ноември 2012 година. Истата година кон крајот на ноември општина Чаир потпиша договор за градежни работи со фирмата „Интернешенел инвестмент груп“. Изградбата на плоштадот граѓаните ги чини 2,5 милиони евра.

Alkaloid with new discovery in front of the world scientific community

MARCH 27, 2014BY ALEKSANDRAIN MACEDONIACOMMENTS

The research team of “Alkaloid” in direct collaboration with the prestigious Max Planck Institute in Stuttgart and the Institute of Chemistry at PMF Skopje, for the first time in the world solved the crystal structure of the compound codeine phosphate sesquihydrate, a substance that plays a significant role in the pharmaceutical industry and is used for more than half a century.

Knowing the crystal structure of all pharmaceutical – active compounds is of utmost importance for a detailed definition of its physical and chemical properties.
    The results of this important discovery have been published in one of the three most renowned scientific journals in the field of chemistry worldwide – “Chemical Communications”. The results are published in the form of original scientific paper titled “On the hydrates of codeine phosphate: The remarkable influence of hydrogen bonding on the crystal size”. The main experiment was performed at the Max Planck Institute in Stuttgart, by MA Tomce Runchevski, research associate of “Alkaloid”.
    This extremely important scientific challenge, whose results are the fruit of a three year continuous systematic study, represents a huge success for “Alkaloid” as Macedonian company, but also for the overall domestic and global scientific community. The company and will continue to support projects of this type, which contribute to further promotion of Macedonia in the world.
    A year ago, the research team of “Alkaloid” at the initiative of Dr. Gjorgji Petrusevski for the first time before the scientific community was presented the crystal structure of the compound pholcodine monohydrate, in cooperation with two research laboratories.