BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 490 von 739 ErsteErste ... 390440480486487488489490491492493494500540590 ... LetzteLetzte
Ergebnis 4.891 bis 4.900 von 7387

Nachrichten aus Mazedonien

Erstellt von Zoran, 28.02.2012, 09:06 Uhr · 7.386 Antworten · 425.582 Aufrufe

Don

Würde ich in MK leben würde ich eine neue Partei gründen metho, darauf kannst du wetten.

tetovë1
    die einzigen terroristen, sind die mit bärten die nach syrien gehen! um die sollte sich die polizei kümmern.

Zitat Zitat von Don Beitrag anzeigen
    Würde ich in MK leben würde ich eine neue Partei gründen metho, darauf kannst du wetten.

Wir leben aber nicht dort weil das leben dort keine Perspektive bietet.....zumindest für die Meisten nicht. Sei froh das wir im Ausland leben....

Don

Zitat Zitat von metho Beitrag anzeigen
    Wir leben aber nicht dort weil das leben dort keine Perspektive bietet.....zumindest für die Meisten nicht. Sei froh das wir im Ausland leben....
    Ich würde das Land in mind. 10 Jahren zur Schweiz 2.0 machen

Video der Schaftreiber die von meine Steuergelder leben

Tepacka vo sobranie - Video Dailymotion

Pozdrav

Zitat Zitat von Zoran Beitrag anzeigen
    Video der Schaftreiber die von meine Steuergelder leben

Tepacka vo sobranie - Video Dailymotion

Pozdrav

Zoki hast die Nachrichten geschaut? Da sieht man noch wie der Eine ihn Majmun nennt und dann den Kugelschreiber auf ihn schmeißt^^

- - - Aktualisiert - - -

Wusste nicht das diese Partei PEI immer noch existiert wurde von einem Bekannten von mir gegründet der schon verstorben ist,...

Во рамките на манифестацијата ,,Летен културен бран 2014“, што го организира Општина Маврово и Ростуша , во Ростуша се одржа и изборот на најдобрата Мавровско – Реканска пита.
    Учество зедоа над 50-тина учеснички од оваа општина, жири комисијата за најдобра пита ја избра питата што ја подготви Азизе Мирто од Ростуша.
    Манифестацијата ја отвори Градоначалникот Мукрем Мехмеди, кој нагласи дека оваа активност има за цел промовирање на одличното приготвување на храна особено реканските пити кои ги приготвуваат домаќинките од овој крај, како и развивање на туризмот во Нашата Општина.
    Во рамкиите на оваа активност голем број на туристи од земјава и странство ги посетија водопадите кај Дуф, а познатиот ансамбл „Македонија“ од Скопје имаше свој концерт во домот на култура во Ростуша.
    Оваа манифестација со голем интерес ја проследија и голем број на печалбари од реканскиот регион кои работаат во Италија, Германија, Швајцарија и други земји на ЕУ, а кои моментално се на одмор во родниот крај.

Schöne Bilder; die Slawen zu fyrom wissen scheinbar auch gut zu feiern.
    Schade nur, daß ich als Makedone deren Landessprache nicht verstehe, leider habe ich keinerlei Einblick in das slawische Sprachgut.

Zitat Zitat von Amphion Beitrag anzeigen
    Schöne Bilder; die Slawen zu fyrom wissen scheinbar auch gut zu feiern.
    Schade nur, daß ich als Makedone deren Landessprache nicht verstehe, leider habe ich keinerlei Einblick in das slawische Sprachgut.
    In den von mir geposteten Artikel geht es um den "Reka-Pita" Wettbewerb in meiner Heimat Mavrovo....50 verschiedene Teilnehmer aus allen Orten der Gemeinde versammelten sich um teilzunehmen.....Veranstaltet wird das Event vom Bürgermeister der Gemeinde. Außerdem diente es als Fest für die im Ausland lebenden Einwohner die dort in ihrer Heimat ihren Urlaub verbracht haben.....es gab unter anderem aus Musikevents usw..

Приодот кон Бигорскиот манастир од магистралниот патен правец Маврови Анови – Дебар од денеска е поширок и со нов асфалт. Со олеснувањето на приодот кон манастирот, направена е и санација на еден потпорорен ѕид со што е спречено лизгање на земјиштетото.
    За вицепремиерот Владимир Пешески, кој присуствуваше на свеченото предавање во употреба на патот, покрај изградбата на автопатиштата, од голема важност е и обновата и изградбата на локалните и регионалните патишта со што се олеснува секојдневното живеење.
    Градоначалникот на Маврово и Ростуша, Мукрем Мехмеди истакна дека добрата соработка со Јавното претпријатие за државни патишта се докажува со инвестициите во локалните патишта низ општината, како што е овој.
    Љупчо Георгиевски, директор на ЈП државни патишта, нагласи дека за обнова и проширување на патот до манастирот Св. Јован Бигорски се инвестирани девет милиони денари, пари обезбедени со заем од Европската банка за обнова и развој.

Finde ich nicht so tolle...man hätte das Geld lieber für die Straße nach Debar investieren sollen....muss aber hinzufügen das ich natürlich nicht dagegen bin nur weil es ein Kloster ist...