BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 1 von 13 1234511 ... LetzteLetzte
Ergebnis 1 bis 10 von 123

Sandžak među 10 uslova Srbiji za EU!

Erstellt von Bushido, 29.10.2010, 18:36 Uhr · 122 Antworten · 7.086 Aufrufe

  1. #1
    Bushido

    Sandžak među 10 uslova Srbiji za EU!

    Da mich grad ein idiot per profilnachricht nervt, dacht ich mir das ich dieses thema öffne, evo ti smradu jedan!! lach jetz smradu!!




    Sandžak među 10 uslova Srbiji za EU!






    Sjeverni Sandžak – Evropska unija je podnijela izvještaj Srbiji u kome je iznijela svoje zamjerke, koje su joj na putu za ulazak u Evrospku uniju.

    Sve učestalija diskriminacija Bošnjaka. Njihov neriješeni status. Neriješeni status Sandžaka. Diskriminacija prema Islamskoj zajednici, Internacionalnom univerzitetu, Fakultetu za isamske studije, Bošnjačkom nacionalnom vijeću, vjeronauci i masovna otimačina vakufa, kao i velika nezaposljenost, siromaštvo i nerazvijena ekonomija i infrastrauktra, samo su neki od pitanja koja se trebaju staviti na sto za rješavanje u Beogradu, da bi Srbija mogla da uđe u Evrospku uniju.
    Deset glavnih zamjerki Evropske komisije
    - Saradnja sa Tribunalom u Hagu
    - Reforma pravosuđa
    - Nezavisna regulatorna tela
    - Restitucija
    - Dobrosusedska saradnja
    - Azilanti
    - Uključivanje Roma
    - Finansiranje stranaka i slobodni poslanički mandati
    - Sandžak
    - Ekonomske reforme i ulaganje u ekonomiju znanja (nauka i obrazovanje)
    Ova vijest je jedino objavljena u dnevnom listu Blic, a jedini razlog je da bi privukli pažnju čitaoca iz Sandžaka koji ih bojkotuju.


    Evo vam link!!! Führt euch zu Blic News Seite, nicht zu Sandzakpress!



    Vidi vijest





    Izvor: SandzakPRESS.net

    Zum mitschreiben, dieses dings da, mit diesen 10 uslova za srbiju, war im TV und auch in den serbischen nachrichten!! der link beweisst es, BLIC novine, also kein erfundenes zeug!!


  2. #2
    Emir
    hmmmmmm

    Izvor: SandzakPRESS.net

  3. #3
    Bushido
    Zitat Zitat von Emir Beitrag anzeigen
    hmmmmmm



    eno ti link, kommt von Blic novine..

    bekannteste novine in srbija..

    das haben wir von denen.. blos sandzakpress hat sich auf den punkt sandzak spezialisiert, nicht an saradnja sa hagom..

  4. #4
    Emir
    Zitat Zitat von Bushido Beitrag anzeigen
    eno ti link, kommt von Blic novine..

    bekannteste novine in srbija..

    das haben wir von denen.. blos sandzakpress hat sich auf den punkt sandzak spezialisiert, nicht an saradnja sa hagom..

    hmmmm....
    jajaveve

  5. #5

    Registriert seit
    16.01.2009
    Beiträge
    17.122
    Das stimmt schon so.
    Allerdings wird darunter wohl die Lösung des Konflikts verstanden. Ich wäre dafür, ganz Serbien zu zerstückeln.

  6. #6
    Bushido
    Zitat Zitat von Idemo Beitrag anzeigen
    Das stimmt schon so.
    Allerdings wird darunter wohl die Lösung des Konflikts verstanden. Ich wäre dafür, ganz Serbien zu zerstückeln.
    Ich bin nicht dafür..

    Srbija je zemlja u kojoj svi zivimo.. Die grenzen sollen so bleiben wie sie sind, doch die Lösung des Konflikts beinhaltet auch die Frage für die Autonomie Sandzak`s..

    Keine zerstückelung..

  7. #7

    Registriert seit
    03.11.2009
    Beiträge
    13.141
    Kannste mal kurz übersetzen.

  8. #8
    Emir
    Zitat Zitat von Bushido Beitrag anzeigen
    Ich bin nicht dafür..

    Srbija je zemlja u kojoj svi zivimo.. Die grenzen sollen so bleiben wie sie sind, doch die Lösung des Konflikts beinhaltet auch die Frage für die Autonomie Sandzak`s..

    Keine zerstückelung..
    geht doch

  9. #9
    Avatar von Bosanski Vojnik

    Registriert seit
    22.08.2010
    Beiträge
    667
    Zitat Zitat von Idemo Beitrag anzeigen
    Das stimmt schon so.
    Allerdings wird darunter wohl die Lösung des Konflikts verstanden. Ich wäre dafür, ganz Serbien zu zerstückeln.
    Was für eine Nationaliät bist du?

  10. #10
    Avatar von Bosanski Vojnik

    Registriert seit
    22.08.2010
    Beiträge
    667
    Zitat Zitat von Idemo Beitrag anzeigen
    Das stimmt schon so.
    Allerdings wird darunter wohl die Lösung des Konflikts verstanden. Ich wäre dafür, ganz Serbien zu zerstückeln.

    ich wäre auch dafür, zerstückeln bis es das land nicht mehr gibt

Seite 1 von 13 1234511 ... LetzteLetzte

Ähnliche Themen

  1. Sandžak će biti spojen sa BiH
    Von Sonny Black im Forum Politik
    Antworten: 77
    Letzter Beitrag: 29.06.2011, 18:11
  2. Sandžak für RS?
    Von Hirohito im Forum Politik
    Antworten: 44
    Letzter Beitrag: 18.12.2010, 20:55
  3. Sandžak: Dogovor uo?i izbora?
    Von GodAdmin im Forum B92
    Antworten: 0
    Letzter Beitrag: 07.03.2010, 16:30
  4. Dogovoren kredit za Sandžak
    Von GodAdmin im Forum B92
    Antworten: 0
    Letzter Beitrag: 02.06.2009, 17:30