BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 16 von 46 ErsteErste ... 612131415161718192026 ... LetzteLetzte
Ergebnis 151 bis 160 von 457

Shkup/Skopje 15 albanische Schüler angegriffen!

Erstellt von donnie_yen, 08.03.2012, 10:42 Uhr · 456 Antworten · 21.369 Aufrufe

Wie oft Adem das jetzt schon geschrieben hat

Zitat Zitat von Jovanovic Beitrag anzeigen
    Ihr Albaner arbeitet mit einer höchst intressanten Strategie. Immer seid ihr die Unschuldigen, die Opfer. Aber bevor solche Aktionen passieren, muss etwas davor gewesen sein, was hierbei nicht berichtet wird.
    In Makedonien werdet ihr hoffentlich nicht durch kommen...
    Warum sollen "die Albaner" damit nicht durchkommen?
    Makedonien hat den Kosovo anerkannt, warum also nicht auch den mak. Albanern erlauben sich abzutrennen?

Hamėz Jashari
    Hier Zoran

5 Schüler sind es die sich gesundheitlich in einem kritischen Zustand befinden
    geschlagen wurden aber 15 Schüler von maskierten Personen

deine kyrillische Seite hat wieder mal nur Lügen erzählt

Publikuar: 08.03.2012 - 15:06Shkup, 8 mars – (E plotėsuar) Pesė nxėnės shqiptarė tė rrahur mbrėmė nga persona tė maskuar nė lagjen Kisella Voda tė Shkupit janė nė gjendje tė rėndė shėndetėsore. Nė gjendje kome ėshtė nxėnėsja Amire Suelejmani, 17 vjeēe.
    Kundėr kėtij rasti kanė reaguar Lėvizja qytetare Zgjohu, Partia Rilindja Demokratike Kombėtare, BDI-ja Vetėvendosje si dhe organizata e individė.
    Zyrtarja e lartė e BDI-s deputetja Ermira Mehmeti e ka quajtur kėtė ngjarje tragjike. “Informacionet e para duken tė paqarta por flasin pėr njė skenar relativisht mirė tė menduar dhe kjo na shqetėson seriozisht. Si parti do t’i marrim tė gjitha masat e mundshme nė Qeveri pėr tė zbardhur incidentin dhe tė mos ketė mė incidente tė tilla.
    Ndaj kėtij sulmi ėshtė prononcuar ministrja e Punėve tė Brendshme, Gordana Jankullovska.
    “Ministria e Brendshme ka ndėrmarrė tė gjitha masat e nevojshme nga ana e policisė dhe besojmė se brenda njė kohe tė shkurtėr, kryesit e kėsaj vepre do tė pėrgjigjen pėr kėtė akt kriminal. Incidentet e kėtilla vlerėsoj se kanė shkaktuar njė dozė tė tensioneve andaj tė gjithė duhet tė jemi tė kujdesshėm dhe tė kontribuojmė pėr qetėsimin e saj”, ka deklaruar ministrja e Brendshme, Gordana Jankullovska.

Persona tė maskuar sulmojnė 15 nxėnės shqiptarė nė Shkup

Shkup, 8 mars - 09:53 - Mbi 15 nxėnės shqiptarė tė fshatrave Ēiflikė dhe Seta Petkė tė Karshiakės janė rrahur mbrėmė brutalisht nga persona tė maskuar nė lagjen Kisella Vodė tė Shkupit.

Nxėnėsit u sulmuan pas orės 19.30 derisa po udhėtonin me autobusin me numėr 58 tė linjės Shkup – Seta Petkė.

Nxėnėsit kanė rrėfyer edhe pėr INA se incidenti ka ndodhur nė lagjen Kisella Vodė, kur rreth 20 persona me maska dhe shufra druri dhe hekuri kanė ndaluar autobusin qė po transportonte nxėnėsit shqiptarė dhe i kanė rrahur brutalisht.

Sipas tyre ka qenė njė natė e tmerrshme kur personat e maskuar kanė nisur tė godasin me shufra nė mėnyrė brutale dhe mė pas kanė ikur nė drejtim tė panjohur.

Nxėnėsit menjėherė janė dėrguar nė Spitalin e Qytetit nė Shkup, ku siē mėsohet tre nga 15 nxėnėsit kanė pėsuar lėndime tė rėnda trupore, njė prej tė cilėve nė gjendje kritike. Nxėnėsit janė shprehur tė shqetėsuar dhe traumatizuar lidhur me incidentin dhe dhunėn e ushtruar ndaj tyre.

Dhjetėra prindėr nė mbrėmje ishin tubuar pranė Spitalit tė Qytetit pėr tu njohur me gjendjen e fėmijėve tė tyre. “Ne jemi tejmase tė shqetėsuar se ēfarė po ndodhė nė kėtė vend. Si mund tė sulmohen fėmijėt nė mėnyrė aq mizore dhe brutale. Ku janė policėt qė po promovohen se do tė jenė tani nė ēdo cep tė kryeqytetit. Kėrkojmė urgjentisht zbardhjen e kėtij incidenti dhe kapjen e autorėve”, theksuan prindėrit e revoltuar tė nxėnėsve pranė Spitalit tė Qytetit.

Forca policie kanė qėndruar pranė Spitalit tė Qytetit, ndėrsa pėr sot pritet edhe deklarimi i Ministrisė Punėve tė Brendshme lidhur me incidentin. Komuna Kisella Vodė ėshtė e banuar etnikisht me maqedonas nė dalje tė Shkupit nė pjesėn qė kufizohet me rajonin e Karshiakės, qė banohet nga popullėsia shumicė shqiptare.

Pesė shqiptarė nė gjendje tė rėndė e njė nė komė pas sulmit nė Shkup - Lajme - Koha Net

clk

Zitat Zitat von Dissention Beitrag anzeigen
    Warum sollen "die Albaner" damit nicht durchkommen?
    Makedonien hat den Kosovo anerkannt, warum also nicht auch den mak. Albanern erlauben sich abzutrennen?
    Ja Klar wir setzen uns an einem Tisch und geben unsere Heimat auf und sagen 1 Million Mazedonier sie söllen doch bitte umsiedeln weil jetzt die Albaner hier leben möchten.

Bleibt mal realistisch es gibt nur ein Weg für so ein Szenario und das ist Krieg!

Zitat Zitat von Pjeter Arbnori Beitrag anzeigen
    Ich glaube die Bayern stehen näher an den "restlichen" Deutschen ,als z.Bsp. die Kroaten zu den Serben damals, letztere sind ja völlig verschiedene Ethnien (zumindest sehen sie sich so) ,während die Bayern "bloß" ein deutscher Volksstamm sind

Hehehe, ich lebe in Bayern und glaube mir, die sehen das aber ein bisschen anders!

Aber ich sehe, Du weißt worauf ich hinaus wollte!

ich kenn mich natürlich nicht so aus was im ehemaligen Jugoslawien außer der Wirtschaft noch so für Rolle gespielt hat.

Ich fand es nur traurig, daß es in viele Teile geteilt wurde! Geschweige denn von den Zeiten danach!

Denn ich bin kurz vor Kriegsbeginn noch durchgefahren und mir kams so vor, im Vergleich zu den Jahren viel früher, daß es Jugoslawien wirtschaftlich besser ging!

Nur ne Vermutung, denn ich sah es an den Häusern! Früher waren die z.B. nicht verputzt und kurz vor dem Krieg sahen die Häuser und andere Sachen eben anders aus!

Kann mich auch irren!

Es ist halt ein komischer Beigeschmack, wenn man wegen der Wirtschaft, religiöse Zugehörigkeit oder sonst was vorschiebt!

Aber wie gesagt, nur eine Vermutung und nur mein Eindruck!

Zitat Zitat von clk Beitrag anzeigen
    Bleibt mal realistisch es gibt nur ein Weg für so ein Szenario und das ist Krieg!
    Wie ich vorher gehört habe, soll die UCK demnächst bereitstehen.
    Also das sind erstmal Gerüchte, bevor alle nun meinen Beitrag zerfetzen.

Zitat Zitat von clk Beitrag anzeigen
    Ja Klar wir setzen uns an einem Tisch und geben unsere Heimat auf und sagen 1 Million Mazedonier sie söllen doch bitte umsiedeln weil jetzt die Albaner hier leben möchten.

Diese Argumentation verstehe ich nicht, wenn man es seinen Nachbarn erlaubt, warum sollte man es der riesigen Minderheit im eigenen Land verbieten?

Zitat Zitat von Hamėz Jashari Beitrag anzeigen
    Hier Zoran

Publikuar: 08.03.2012 - 15:06Shkup, 8 mars – (E plotėsuar) Pesė nxėnės shqiptarė tė rrahur mbrėmė nga persona tė maskuar nė lagjen Kisella Voda tė Shkupit janė nė gjendje tė rėndė shėndetėsore. Nė gjendje kome ėshtė nxėnėsja Amire Suelejmani, 17 vjeēe.
    Kundėr kėtij rasti kanė reaguar Lėvizja qytetare Zgjohu, Partia Rilindja Demokratike Kombėtare, BDI-ja Vetėvendosje si dhe organizata e individė.
    Zyrtarja e lartė e BDI-s deputetja Ermira Mehmeti e ka quajtur kėtė ngjarje tragjike. “Informacionet e para duken tė paqarta por flasin pėr njė skenar relativisht mirė tė menduar dhe kjo na shqetėson seriozisht. Si parti do t’i marrim tė gjitha masat e mundshme nė Qeveri pėr tė zbardhur incidentin dhe tė mos ketė mė incidente tė tilla.
    Ndaj kėtij sulmi ėshtė prononcuar ministrja e Punėve tė Brendshme, Gordana Jankullovska.
    “Ministria e Brendshme ka ndėrmarrė tė gjitha masat e nevojshme nga ana e policisė dhe besojmė se brenda njė kohe tė shkurtėr, kryesit e kėsaj vepre do tė pėrgjigjen pėr kėtė akt kriminal. Incidentet e kėtilla vlerėsoj se kanė shkaktuar njė dozė tė tensioneve andaj tė gjithė duhet tė jemi tė kujdesshėm dhe tė kontribuojmė pėr qetėsimin e saj”, ka deklaruar ministrja e Brendshme, Gordana Jankullovska.

Shkup, 8 mars - 09:53 - Mbi 15 nxėnės shqiptarė tė fshatrave Ēiflikė dhe Seta Petkė tė Karshiakės janė rrahur mbrėmė brutalisht nga persona tė maskuar nė lagjen Kisella Vodė tė Shkupit.

Nxėnėsit u sulmuan pas orės 19.30 derisa po udhėtonin me autobusin me numėr 58 tė linjės Shkup – Seta Petkė.

Nxėnėsit kanė rrėfyer edhe pėr INA se incidenti ka ndodhur nė lagjen Kisella Vodė, kur rreth 20 persona me maska dhe shufra druri dhe hekuri kanė ndaluar autobusin qė po transportonte nxėnėsit shqiptarė dhe i kanė rrahur brutalisht.

Sipas tyre ka qenė njė natė e tmerrshme kur personat e maskuar kanė nisur tė godasin me shufra nė mėnyrė brutale dhe mė pas kanė ikur nė drejtim tė panjohur.

Nxėnėsit menjėherė janė dėrguar nė Spitalin e Qytetit nė Shkup, ku siē mėsohet tre nga 15 nxėnėsit kanė pėsuar lėndime tė rėnda trupore, njė prej tė cilėve nė gjendje kritike. Nxėnėsit janė shprehur tė shqetėsuar dhe traumatizuar lidhur me incidentin dhe dhunėn e ushtruar ndaj tyre.

Dhjetėra prindėr nė mbrėmje ishin tubuar pranė Spitalit tė Qytetit pėr tu njohur me gjendjen e fėmijėve tė tyre. “Ne jemi tejmase tė shqetėsuar se ēfarė po ndodhė nė kėtė vend. Si mund tė sulmohen fėmijėt nė mėnyrė aq mizore dhe brutale. Ku janė policėt qė po promovohen se do tė jenė tani nė ēdo cep tė kryeqytetit. Kėrkojmė urgjentisht zbardhjen e kėtij incidenti dhe kapjen e autorėve”, theksuan prindėrit e revoltuar tė nxėnėsve pranė Spitalit tė Qytetit.

Forca policie kanė qėndruar pranė Spitalit tė Qytetit, ndėrsa pėr sot pritet edhe deklarimi i Ministrisė Punėve tė Brendshme lidhur me incidentin. Komuna Kisella Vodė ėshtė e banuar etnikisht me maqedonas nė dalje tė Shkupit nė pjesėn qė kufizohet me rajonin e Karshiakės, qė banohet nga popullėsia shumicė shqiptare.

Pesė shqiptarė nė gjendje tė rėndė e njė nė komė pas sulmit nė Shkup - Lajme - Koha Net

Von der älteren Frau die auch bei der Tat angegriffen wurde kein Wort... sehr glaubwürdig.

Bei der Pressekonferenz der Ministerin, wurden Explizit 4 jugendliche und eine 56 jährige Frau erwähnt.

http://kanal5.com.mk/default.aspx?mI...&eventId=88224

Bei Dnevnik sind die Initialen veröffentlicht

Лицата ги нападнале 18-годишните Ш.С., А.С. и Џ.А. од селото Чифлик, а нападната била и 56-годишната С.К. од Сопиште.

ŠŸŃ€ŠµŃ‚ŠµŠæŠ°Š½Šø ŠæŠ°Ń‚Š½ŠøцŠø Š²Š¾ Š°Š²Ń‚Š¾Š±ŃƒŃŠøтŠµ ā€ž57ā€œ Šø ā€ž58ā€œ

Zitat Zitat von Hamėz Jashari Beitrag anzeigen
    Hier Zoran

Hier steht genau das gleiche: Pesė nxėnės nė gjendje tė rėndė shėndetėsore - tetova1.com - portali i parė pėr Tetovėn

Da wird auch davon berichtet, dass danach als Rache, die Albaner in einem anderen Bus, zwei Mazedoner angegriffen haben. Für die, die behaupten, das unsere Medien hier auch seine Ethnien schützt, indem sie unsere Straftaten verheimlicht.

Die Namen der verletzten im Spital werden auch erwähnt.

Zitat Zitat von Charlie Beitrag anzeigen
    Hier steht genau das gleiche: Pesė nxėnės nė gjendje tė rėndė shėndetėsore - tetova1.com - portali i parė pėr Tetovėn

Da wird auch davon berichtet, dass danach als Rache, die Albaner in einem anderen Bus, zwei Mazedoner angegriffen haben. Für die, die behaupten, das unsere Medien hier auch seine Ethnien schützt, indem sie unsere Straftaten verheimlicht.

Die Namen der verletzten im Spital werden auch erwähnt.

Das war bei uns auch Thema, halte ich aber nicht viel davon.

Rache an willkürlichen? Wenn ich Rache will, weiß ich wen ich mir vorknöpfen möchte...