BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 2 von 3 ErsteErste 123 LetzteLetzte
Ergebnis 11 bis 20 von 21

TADIC: SRBIJA SE NE MOZE ODRECI DELA SVOJE TERITORIJE

Erstellt von Gast829627, 16.01.2006, 17:16 Uhr · 20 Antworten · 1.235 Aufrufe

-U-

Zitat Zitat von Lucky_Luke
    Zitat Zitat von Gugica
    @Lucky-Luke

Junge...überleg doch erstmal bevor so nen müll hier schreibst!!!

Willst du wirklich das wieder hunderte und tausende unschuldige sterben wegen nem Verschissenen stück land???
    :?:

ich haue auch Kroaten freiwillg aufs Maul. Auch kein Problem! 8)
    traust dich eh nicht 8)

Gast829627
    Zitat Zitat von -U-
    Zitat Zitat von Gugica
    @Lucky-Luke

Willst du wirklich das wieder hunderte und tausende unschuldige sterben wegen nem Verschissenen stück land???

traust dich eh nicht 8)

heheheh ustasa der macht dich platt

Gast829627
    Zitat Zitat von -U-
    Zitat Zitat von Gugica
    @Lucky-Luke

traust dich eh nicht 8)

heheheh ustasa der macht dich platt

War das jetzt ne einladung oder hast einfach nur lust auf nen Katheter und nen täglichen einlauf???

Re: TADIC: SRBIJA SE NE MOZE ODRECI DELA SVOJE TERITORIJE

Zitat Zitat von Legija
    TADIĆ: SRBIJA SE NE MOŽE ODREĆI DELA SVOJE TERITORIJE
    POLITIKA - SVET I MI - Ponedeljak, Januar 16, 2006 14:28 RTS
    Predsednik Srbije Boris Tadić izjavio je, u intervjuu koji objavljuje dnevnik 'Oberesterajhiše nahrihten' iz Linca, da Srbija poštuje legitimno pravo kosovskih Albanaca na autonomiju, ali i pravo Srba na samoupravu u opštinama u kojima čine većinu i na posebne, institucionalne veze s Beogradom.

'Te institucionalne veze između Beograda i srpskog entiteta na Kosovu su uslov za opstanak Srba u pokrajini', naglasio je Tadić, precizirajući da Srbi moraju da imaju posebna prava u domenima poput bezbednosti, pravosuđa, zdravstva i prosvete.

'To je suština srpskog predloga za rešenje budućeg statusa Kosova i Metohije. Albanci, pak, zahtevaju punu nezavisnost, a to za nas nije prihvatljivo', rekao je srpski predsednik.

'Strahujem da bi nezavisnost Kosova i Metohije' - dodao je - 'stvorila presedan koji bi destabilzovao ne samo Srbiju i Crnu Goru, već i ceo region'. Predsednik Srbije je, istovremeno, odbacio 'predlog' austrijskog lista da Srbija jednostavno 'prizna de fakto stanje, nezavisnost Kosova koje već praktično postoji' u zamenu za bržu integraciju u Evropsku uniju. 'Srbija je već deo Evrope.

Gubitak dela svoje teritorije ne može ni za koju demokratsku zemlju biti uslov za učlanjenje u Evropsku uniju', naglasio je Tadić, dodajući da bi se takav uslov mogao opisati kao 'čudnovat i gotovo bolestan'.

Odgovarajući na pitanje o mogućem crnogorskom referendumu radi nezavisnosti, pošto - kako 'Oberesterajhiše nahrihten' podseća - i sam Tadić potiče iz Crne Gore, predsednik Srbije je rekao da se on, 'iz čisto praktičnih razloga', zalaže za održavanje državne zajednice, ali da krajnju odluku, ipak, mogu doneti samo građani Crne Gore. 'Odluka, međutim, mora biti doneta apsolutnom većinom', naglasio je srpski predsednik.

On je, istovremeno, ukazao na neophodnost pune saradnje Srbije s Haškim tribunalom, naročito sada, posle hapšenja hrvatskog generala Anta Gotovine - zato što je, kako je rekao, 'Srbija sada ostala jedina zemlja koja još ne sarađuje u potpunosti s Tribunalom'. 'To je veliki problem za Srbiju, ali mi ćemo se svim silama potruditi da ga rešimo', naglasio je Tadić.

kurz übersetzt ......serbien kann und will und wird sich nicht von kosovo trennen ....dh ihr nimmt das so hin oder es wird wieder krieg geben aber diesmal ohne die hilfe der amis....
    wenn die serben die unabhängigkeit nicht gewährt vom kosovo obwohl die verhandlungen positiv für die unabhängigkeit gelofen sind dann würden die amis schon eingreifen und die russen auf eurer seite auch und das wird dann der 3te weltkrieg.

wenn tadic denkt, er wird gefragt, dann ist er blöder als ich gedacht habe....
    wer fragt denn schon die albaner oder serben,
    es wird das passieren, was dem westen passt, und es ist so, dass kosov@ unabhängig wird, nicht mit allen befugnissen eines staates,
    aber NEZAVISNA ist nun mal Nezavisna.....

Krieg!
    Hoffe lieber das es nicht dazu kommt! Denn unsere Armee würde euch ins Meer bomben!

Ich hau jeden Serben der es unbedingt will auch umsonst aufs Maul. Freiwillige vor!
    Du scheinst ja ein richtig gefährlich zu sein.

Zitat Zitat von Makedonec_Skopje
    Ich hau jeden Serben der es unbedingt will auch umsonst aufs Maul. Freiwillige vor!
    Du scheinst ja ein richtig gefährlich zu sein.
    ich hab gedacht, du bist fyromer, aber jetzt weiß ich es,
    du bist dejan´s zweites ich.......

Ich würde mal sagen das die albaner , nichts zu sagen haben , denn allein die serbische Regierung hat zu entscheiden ! Außerdem , wenn das geschehen sollte , dann könnte ja jeder kommen und ein stück serbien für sich in Anspruch nehmen ! Nicht mit mir ihr wichser !
    Verpisst euch Ihr Affenköpfe !
    geht nach Albanien oder holt euch ein stück Dreck ! da habt ihr auch was von !!

Sonst gibts was auf die Fresse !
    Außerdem Kosovo und Arme ??? Mit welchen Arbeitslosen wollt ihr kämpfen ?

Seite 2 von 3 ErsteErste 123 LetzteLetzte