BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 514 von 1373 ErsteErste ... 144144645045105115125135145155165175185245646141014 ... LetzteLetzte
Ergebnis 5.131 bis 5.140 von 13730

Türkische Ansprüche über Ägaische Inseln

Erstellt von De_La_GreCo, 17.05.2016, 14:35 Uhr · 13.729 Antworten · 382.838 Aufrufe

Φωτογραφία: AP/ Ariel Schalit

Κόσμος
    04|07|2017 18:18

-A+A

Μία διαφορετική, πολιτική, διάσταση στο επεισόδιο που συνέβη ανοιχτά της Ρόδου τη Δευτέρα, όταν η ελληνική ακτοφυλακή άνοιξε πυρ εναντίον τουρκικού φορτηγού πλοίου, δίνει δημοσίευμα της Cumhuriyet.
    «Κάτι βρωμάει στην κρίση με την Ελλάδα για το πλοίο», είναι ο χαρακτηριστικός τίτλος του δημοσιεύματος. Το πλοίο «ACT», σύμφωνα με την τουρκική εφημερίδα, ανήκει σε συγγενή στελέχους του AKP, του κυβερνώντος κόμματος του Ταγίπ Ερντογάν. Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι ανήκει στον Γιουσούφ Ντουντάρ, συγγενή του στελέχους του AKP Αμπντουραχίμ Ντουνταρ. Μάλιστα, σημειώνει ότι τόσο το ίδιο πλοίο όσο και άλλα που ανήκουν στην ίδια εταιρεία έχουν ελεγχθεί επανειλημμένα από την τουρκική ακτοφυλακή.
    Υπενθυμίζεται, ότι το ελληνικό Λιμενικό ανακοίνωσε ότι έριξε προειδοποιητικές βολές όταν ο καπετάνιος του «ACT» αρνήθηκε να υπακούσει στο αίτημα να προσεγγίσει λιμάνι της Ρόδου για να ελεγχθεί το φορτίο του τουρκικού πλοίου. Η επιχείρηση έγινε έπειτα από πληροφορίες ότι το πλοίο μετέφερε ναρκωτικά.
    Είχε συλληφθεί ο καπετάνιος
    Ο καπετάνιος του «ACT», Χαλούκ Σάμι Καλκαβάν, υπήρξε ύποπτος και σε προηγούμενα περιστατικά με πλοία της εταιρείας, αναφέρει η Cumhuriyet. Μάλιστα, τον Μάρτιο του 2010, ήταν καπετάνιος πλοίου που ταξίδευε μαζί με το «Mavi Marmara», με προορισμό τη Γάζα και συνελήφθη από τις ισραηλινές αρχές.
    Στην υπόθεση που είχε προκαλέσει ένταση στις σχέσεις Ισραήλ- Τουρκίας και που κόστισε τη ζωή 10 Τούρκων ακτιβιστών, νηοπομπή κατευθυνόταν στη Γάζα με σκοπό να σπάσει τον αποκλεισμό. Κομάντος του Ισραήλ ανέβηκαν στο μεγαλύτερο από τα έξι πλοία, το Mavi Marmara, και ξέσπασαν συγκρούσεις. Οι ακτιβιστές έλεγαν τότε ότι άρχισαν να τους πυροβολούν αμέσως, οι Ισραηλινοί υποστήριζαν ότι οι κομάντος άνοιξαν πυρ όταν τους επιτέθηκαν με μαχαίρια και όπλο. Τα πλοία μετέφεραν 10.000 τόνους οικοδομικών υλικών, σχολικών ειδών και δύο μεγάλες γεννήτριες. Ομως οι Ισραηλινοί ήθελαν να βεβαιωθούν ότι δεν μετέφεραν και όπλα ή χρήματα.
    Φορτίο με σφαίρες
    Επίσης, το 2013, σε έρευνα στο πλοίο «Zeynep Dundar» της ίδιας εταιρείας στο λιμάνι της Αλεξανδρέττας είχαν εντοπιστεί 3.400 σφαίρες. Το πλοίο πήγαινε από την Ουκρανία στην Υεμένη και είχε δηλώσει ως φορτίο εργαλεία κουζίνας.
    Το «Baris» με τους 595 πρόσφυγες
    Η εταιρεία όμως έχει εμπλακεί και σε υπόθεση διακίνησης ανθρώπων. Το 2014 το φορτηγό πλοίο Baris, που ανήκει στην ίδια εταιρεία, έπαθε βλάβη ανοιχτά της Κρήτης και έπλεε ακυβέρνητο. Τελικά ρυμουλκήθηκε στην Ιεράπτρα και διαπιστώθηκε ότι μετέφερε 595 Σύρους πρόσφυγες.
    Για την υπόθεση αυτή το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Ανατολικής Κρήτης επέβαλε σε κάθε έναν από τους πέντε κατηγορούμενους ποινή κάθειρξης 595 χρόνων.

Πηγή: Αποκάλυψη: H σχέση στελέχους του Ερντογάν με το τουρκικό ναρκωπλοίο | iefimerida.gr

Wie süß... beschweren sich ausgerechnet diese über die Schüsse, welche seit Jahren türk. Provokationen mit Smileys und Sarkasmus kommentieren ...

Zitat Zitat von hirndominanz Beitrag anzeigen
    Elbet tamam yavrim, ben oturio, gel yavrim gel............shimdi ben gidio, sonra konushio- oke ??
    Aferin aslanım.

Okey.

Zitat Zitat von Tigerfish Beitrag anzeigen
    Aferin aslanım.

Okey.
    Ben burda aslancocu

Lalla Aisha
    Zitat Zitat von ZX 7R Beitrag anzeigen
    Wozu? Damit ihr über Muttern weiterhin rutschen könnts oder meine Freundin beleidigen könnts? Damit ihr eierlos auf Türkisch schreibts, weil ihr nicht Manns genug seit das dann wenigstens offen auszutragen?

Komisch mir fällt gerade ein, nur Türken haben diese unterste Schublade bei mir hier gebracht.....

Kein Albaner, keiner aus Fyrom (und mit denen haben ich mich richtig gezofft) oder sonst wer.

- - - Aktualisiert - - -

Wer wohl hier einen Rausch hat, des anderen Freundin nutte zu nennen ist für mich glas klar.
    Falsch Holzmichel hat das mit der Mutter gebracht und der ist Kroate.... ich hol mal schnell das Popcorn ..

Zitat Zitat von Lalla Aisha Beitrag anzeigen
    Falsch Holzmichel hat das mit der Mutter gebracht und der ist Kroate.... ich hol mal schnell das Popcorn ..
    War länger vor ihm.....ausserdem ist er sicher Türke.....das Thema hatten wir schon....

aber lustig finde ich, das Albo ne Verwarnung bekommt und turko anscheinend nicht.......vorhin jedenfalls war es so.....Insider verteilt die VW´s per Glücksrad anscheinend.....herrlich hier.

Mein Gott zankt euch mal nicht. War nur ne kleine Schießübung.

Ich frag mich wo tuftuf geblieben ist? Seid der Schießerei hat er sich nicht blicken lassen sonst ist er doch immer der erste wenns um die Ägäis geht

Lalla Aisha
    Zitat Zitat von ZX 7R Beitrag anzeigen
    War länger vor ihm.....ausserdem ist er sicher Türke.....das Thema hatten wir schon....

aber lustig finde ich, das Albo ne Verwarnung bekommt und turko anscheinend nicht.......vorhin jedenfalls war es so.....Insider verteilt die VW´s per Glücksrad anscheinend.....herrlich hier.
    Musst halt melden... Insider kann User-Tränen am PC nicht erkennen...

Zitat Zitat von Lalla Aisha Beitrag anzeigen
    Musst halt melden... Insider kann User-Tränen am PC nicht erkennen...

Ich träne nicht.....melden tu ich auch nicht.....und wenn ich es täte wärs so wie bei Vatrena......dann gibts nur ne Warnung anstatt ne VW....

Nach deiner Logik hat nur einer oder mehrere hier geheult.....nämlich die, die Albo gemeldet haben.....wer das wohl war....

Entweder hat n Türke gepetzt, oder Insider drehte am Glücksrad.