BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 622 von 1373 ErsteErste ... 1225225726126186196206216226236246256266326727221122 ... LetzteLetzte
Ergebnis 6.211 bis 6.220 von 13730

Türkische Ansprüche über Ägaische Inseln

Erstellt von De_La_GreCo, 17.05.2016, 14:35 Uhr · 13.729 Antworten · 356.083 Aufrufe

Zitat Zitat von ZX 7R Beitrag anzeigen
    Welche Haltestelle?

Du stellst dich gerade nur doof, wa?

Das ist das Gegenstück zum Griechen......der Türke quasi auf der anderen Seite.......wie er rüberlurt heimlich.
    Der lurt doch nicht rüber Der spielt mit seinem Handy oder so. So beeindruckend war's ja dann wohl wirklich nicht
    Sorry aber das Bild ist jetzt offiziell ein Fail

Zitat Zitat von Almila Beitrag anzeigen
    Hat nichts mit Paranoia zu tun. Jedes Land, der sich das leisten kann, sollte zu jeder Szenario bereit sein.
    Außerdem lieber Paranoid als unvorbereitet.

Zum Beispiel Göktürk 2 is watching you, auch wenn ihr ungefährlich seid.

Ich würde ihm nicht mal ins Gesicht schauen, wegen seinem Rock.

Almila, kleiner Tipp fürs nächstes mal. Kannst es dir sparen so viele Sätze an mich zu richten. Mehr als 2 Sätze von dir kann ich mir nicht geben. Lese mir den Rest nie durch.

Zitat Zitat von Cerberus Beitrag anzeigen
    Almila, kleiner Tipp fürs nächstes mal. Kannst es dir sparen so viele Sätze an mich zu richten. Mehr als 2 Sätze von dir kann ich mir nicht geben. Lese mir den Rest nie durch.
    Wasn das für ein Tipp?
    Ehrlich gesagt juckt micht das nicht. Meine Kommentare richten sich an alle hier. Hier sind auch andere User. Du bist nur ein Mittel zum Zweck.
    Manchmal schreibe ich nur einen Satz, manchmal 10 Sätze. Kommt auf das Thema an, nicht auf den User.

Wasn das für ein Tipp?
    Ehrlich gesagt juckt micht das nicht. Meine Kommentare richten sich an alle hier. Hier sind auch andere User. Du bist nur ein Mittel zum Zweck.
    Manchmal schreibe ich nur einen Satz, manchmal 10 Sätze. Kommt auf das Thema an, nicht auf den User.
    Ich kann mich ihm aber nur anschliessen.

- - - Aktualisiert - - -

Zitat Zitat von MissChaos Beitrag anzeigen
    Der lurt doch nicht rüber Der spielt mit seinem Handy oder so. So beeindruckend war's ja dann wohl wirklich nicht
    Sorry aber das Bild ist jetzt offiziell ein Fail
    Und wie der lurt.

Wasn das für ein Tipp?

Er lurt nicht.. Noch viel witziger ist, dass es ein Soldat ist
    Das macht das unbeeindruckt sein noch viel mehr fail

tsolias.jpg

- - - Aktualisiert - - -

Ich dachte anfangs das wäre ne Bushaltestelle

Zitat Zitat von MissChaos Beitrag anzeigen
    Er lurt nicht.. Noch viel witziger ist, dass es ein Soldat ist

tsolias.jpg
    Er spielt mit dem Handy. Der Grieche ist uninteressant für ihm. Denkt wahrscheinlich delidir ne yapsa yeridir

Er spielt mit dem Handy. Der Grieche ist uninteressant für ihm. Denkt wahrscheinlich delidir ne yapsa yeridir
    Ich glaub der dachte nur: "Aha Penis. Und zockt weiter Candycrush"

Zitat Zitat von TuAF Beitrag anzeigen
    malaka,türkiye is watching you
    Al bab war gar nichts du Stück scheiße Türkiye loser Nation re würde von den Kürden hard ran genohmen ach ja und was für eine zahl 69 paßt zur Regional Macht btou kolou Free Kurdistan also halt einfach deine Fresse

«Ο τουρκικός στρατός ανίκανος να πολεμήσει» – Τι απέδειξε η βαριά ήττα από το PKK με 69 νεκρούς

Δημοσίευση: 6 Οκτωβρίου 2017, 12:45 μμ

Σε απελπισία έχει περιέλθει ο τουρκικός στρατός στην επαρχία Σερχάτ, όπου μάχεται τους αντάρτες του Εργατικού Κόμματος Κουρδιστάν (PKK).
    Όπως μεταδίδει το κουρδικό πρακτορείο ειδήσεων ANF, στα 34 χρόνια που ο τουρκικός στρατός πολεμά το PKK έχει ανακοινώσει το τέλος του αντάρτικου αμέτρητες φορές, ωστόσο η πραγματικότητα μαρτυρά ότι δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα μαζί του.
    Οι επιδόσεις των Κούρδων ανταρτών στην περιοχή Σερχάτ απέδειξαν για μια ακόμη φορά πόσο απελπισμένος είναι ο τουρκικός στρατός παρά την υπεροχή του σε στρατιωτικό εξοπλισμό.
    Όπως μεταδίδει το ANF, στις 27 Σεπτεμβρίου ο τουρκικός στρατός εξαπέλυσε επίθεση στο Σερχάτ αντιμετωπίζοντας ισχυρή αντίσταση από τους Κούρδους αντάρτες. Οι τουρκικές δυνάμεις στοχοποιήθηκαν από εννέα σημεία και περικυκλώθηκαν για πολλές ώρες.
    Οι επιχειρήσεις του τουρκικού στρατού εξαρτώνται πλήρως από την αεροπορική υποστήριξη και τον βαρύ εξοπλισμό.
    Αλλά σε αυτή την επιχείριση, γράφει το ANF, είδαμε ότι παρά την τεχνική ισχύ τους, δεν μπορούν να πολεμήσουν στο έδαφος. Είναι δηλαδή εντελώς ανίκανοι για χερσαίες επιχειρήσεις. «Είδαμε στο Σερχάτ τι συμβαίνει όταν επιχειρούν να προωθηθούν στο έδαφος», γράφει το ANF.
    Από το Σερχάτ στο Μποτάν και τα όρη Ζάγρος, ο τουρκικός στρατός ισχυρίστηκε ότι πέτυχε τους στόχους του, επειδή είχε αεροπορική υποστήριξη. Αλλά είναι ξεκάθαρο ότι ο ανταρτοπόλεμος τους ακύρωσε.
    Εξετάζοντας τις λεπτομέρειες των επιχειρήσεων στο Σερχάτ, γίνεται κατανοητό ότι καμία τουρκική στρατιωτική επιχείριση δεν πέτυχε.
    Χρησιμοποίησαν χιλιάδες στρατιώτες, χωροφύλακες και αντιαντάρτικες μονάδες, απέκλεισαν δρόμους, δημιούργησαν ασφαλείς ζώνες. Επειδή τίποτα από αυτά δεν απέδωσε, αποφάσισαν να χτίσουν τείχος. Επειδή ούτε με αυτό κατάφεραν τίποτα, αποφάσισαν να δοκιμάσουν τους εαυτούς τους στο πεδίο της μάχης.
    Το αποτέλεσμα της τουρκικής χερσαίας επίθεσης είχε βαρύ κόστος. Σύμφωνα με το γραφείο Τύπου του HPG, του ένοπλου βραχίονα του PKK, 69 Τούρκοι στρατιώτες σκοτώθηκαν, 44 τραυματίστηκαν, δύο ελικόπτερα Cobra χτυπήθηκαν, δύο στρατιωτικά οχήματα καταστράφηκαν ολοσχερώς, ένα τυφέκιο ελεύθερου σκοπευτή Dragunov-SVD πάρθηκε λάφυρο, ένα πυροβόλο και μεγάλες ποσότητες πολεμικού υλικού.
    Η συμμαχία της Τουρκίας με το Ιράν ενάντια στους Κούρδους, σύμφωνα με το ANF, είναι η έσχατη λύση του τουρκικού στρατού μήπως και καταφέρει να νικήσει τους Κούρδους αντάρτες.
    tribune.gr

Achillea, afti i malakes edo dhen ine oli i Tourkia.......kai na min cheromaste jia exintaenea nekrous ( skopimos dhen to grafo me arithmous, na min mas ellexone ).....sigoura echis dikio, alle prosexe na min to parakanis. Afou edo apo tin jitonia pessane i tip malakes. Ego o idios echo kai enan sto sinergio mou, kai ton leo Lieblingstürke, kai aftos me lei Lieblingschef.
    Prochtes pernai aftos kai pai messa sto sinergio, i porta tou grafio mou itan anichti kai icha pellates messa. Aftos sto perasma gnorisse ton enen pelati kai lei aftos ti kanis, pos pas, kai lei o tourkos super, lei o allos ja wa, lei aftos, klar, ich arbeite doch bei dem besten Chef der Welt.......
    Xero kai pollus allous tourkus. I piopoli tous ine olli endaxi, kai poli kiollas...................Opos ipa megale, min cherese jia nekrous, exon na ine tromokrates