BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 1 von 14 1234511 ... LetzteLetzte
Ergebnis 1 bis 10 von 136

Uhapšen Arkanov ubica

Erstellt von Gast829627, 15.12.2011, 12:22 Uhr · 135 Antworten · 9.468 Aufrufe

Gast829627

Uhapšen Arkanov ubica

Uhapšen Arkanov ubica
    Odbegli ubica Željka Ražnatovića Arkana, Dobrosav Gavrić, uhapšen je u Južnoj Africi i sledećeg meseca će biti izveden pred tamošnji sud zbog trgovine drogom.
    Dobrosav Gavrić, osuđen za ubistvo Željka Ražnatovića Arkana, uhapšen je u Južnoafričkoj Republici i pojaviće se na sudu sledećeg meseca zbog optužbi za posedovanje narkotika, piše lokalni dnevni list "Nju ejdž".

List navodi da je Gavrićev identitet otkriven posle ubistva jednog pripadnika organizovanog kriminala u Kejptaunu u martu ove godine.
    Policija je nakon pucnjave u kojoj je Gavrić povređen zaustavila njegov automobil.
    Da u njegovom džepu tada nije pronađen kokain, njegov identitet ne bi bio otkriven, piše "Nju ejdž", dodajući da je Gavrić optužen za posedovanje narkotika, prenosi Rojters.
    Gavrićevi otisci su poslati Interpolu na proveru, a list navodi da se sada očekuje zahtev Srbije za njegovo izručenje.
    Gavrić je osuđen 2006. godine na 35 godina zatvora zbog ubistva Arkana 15. januara 2000. godine, a njegovi saučesnici Milan Đuričić i Dragan Nikolić Gagi osuđeni su na po 30 godina.
    Pored Arkana, u "Interkontinentalu" ubijeni su i njegovi prijatelji Milenko Mandić Manda i Dragan Garić Garo, bivši radnik saveznog MUP-a.
    Gavrić i Đuričić nisu se pojavili na izricanju presude u Okružnom sudu u Beogradu, jer su pobegli iz Srbije, a za njima je raspisana međunarodna poternica.
    Na suđenju su porekli krivicu, tvrdeći da su se slučajno zatekli na mestu zločina

RTS :: Uhap

der mörder von arkan wurde in südafrika geschnappt wo er unteranderm in drogengeschäfte verwickelt war und auch dort jemanden erschossen haben soll........

Zitat Zitat von Legija Beitrag anzeigen
    Uhapšen Arkanov ubica
    Odbegli ubica Željka Ražnatovića Arkana, Dobrosav Gavrić, uhapšen je u Južnoj Africi i sledećeg meseca će biti izveden pred tamošnji sud zbog trgovine drogom.
    Dobrosav Gavrić, osuđen za ubistvo Željka Ražnatovića Arkana, uhapšen je u Južnoafričkoj Republici i pojaviće se na sudu sledećeg meseca zbog optužbi za posedovanje narkotika, piše lokalni dnevni list "Nju ejdž".

List navodi da je Gavrićev identitet otkriven posle ubistva jednog pripadnika organizovanog kriminala u Kejptaunu u martu ove godine.
    Policija je nakon pucnjave u kojoj je Gavrić povređen zaustavila njegov automobil.
    Da u njegovom džepu tada nije pronađen kokain, njegov identitet ne bi bio otkriven, piše "Nju ejdž", dodajući da je Gavrić optužen za posedovanje narkotika, prenosi Rojters.
    Gavrićevi otisci su poslati Interpolu na proveru, a list navodi da se sada očekuje zahtev Srbije za njegovo izručenje.
    Gavrić je osuđen 2006. godine na 35 godina zatvora zbog ubistva Arkana 15. januara 2000. godine, a njegovi saučesnici Milan Đuričić i Dragan Nikolić Gagi osuđeni su na po 30 godina.
    Pored Arkana, u "Interkontinentalu" ubijeni su i njegovi prijatelji Milenko Mandić Manda i Dragan Garić Garo, bivši radnik saveznog MUP-a.
    Gavrić i Đuričić nisu se pojavili na izricanju presude u Okružnom sudu u Beogradu, jer su pobegli iz Srbije, a za njima je raspisana međunarodna poternica.
    Na suđenju su porekli krivicu, tvrdeći da su se slučajno zatekli na mestu zločina

RTS :: Uhap

der mörder von arkan wurde in südafrika geschnappt wo er unteranderm in drogengeschäfte verwickelt war und auch dort jemanden erschossen haben soll........
    Warum soll er an Serbien ausgeliefert werden? Damit man ihm den Preis für die gute Tat überreichen kann?

Das mit Drogen ist wiederrum eine üble Sache!

Arkan erschießen find ich jetzt nich soooooooooooooo das Verbrechen

Sonny Black
    "Nju ejdž"

Um erhlich zu sein sooo sehr mochte ich Arkan ned!
    Das einzige Postive ist das er eine Hübsche Frau hatte.

Aber trotzdem war es ned okay im zu killen.
    Knast hätte Arkan schon verdient!

Gast829627
    Zitat Zitat von Bambi Beitrag anzeigen
    Arkan erschießen find ich jetzt nich soooooooooooooo das Verbrechen

keinen menschen sollte man erschiessen ,egal was derjenige gemacht hat.......aber dem mörder würd ich die eier abreissen....

Bendzavid
    Der Typ sollte ne Medaille bekommen das er diesen Hund Arkan abgeknallt hat.

Zitat Zitat von Legija Beitrag anzeigen
    keinen menschen sollte man erschiessen ,egal was derjenige gemacht hat.......aber dem mörder würd ich die eier abreissen....
    Im Prinzip geb ich dir sogar Recht, nur hält sich mein Mitleid eben trotzdem in Grenzen, so wie für alle Kriegsverbrecher.

Für den Kopfschuss auf Arkan sollte man ihm einen Orden verpassen!

Gast829627
    Zitat Zitat von Cobra Beitrag anzeigen
    Für den Kopfschuss auf Arkan sollte man ihm einen Orden verpassen!

das ist zu tiefst unmenschlich was du von dir gibst....bedenke das du mit solchen gefährlichen aussagen friedliebende menschen zu tiefst verletzt und einschüchterst......wähle bitte deine worte mit bedacht und das meine ich total neutral und friedliebend......

Seite 1 von 14 1234511 ... LetzteLetzte