BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 9 von 20 ErsteErste ... 567891011121319 ... LetzteLetzte
Ergebnis 81 bis 90 von 195

UN-Tribunal: Schwere Beweise gegen Milosevic präsentiert

Erstellt von Krajisnik, 01.06.2005, 16:09 Uhr · 194 Antworten · 4.409 Aufrufe

Klar, Objektivirät ist hier gefragt.

Re: "Was zitterst du?" (Videoaufnahme von Hinricht

Zitat Zitat von Partibrejker
    Zitat Zitat von Schiptar
    Kann mir jemand mal sagen, wem diese Spezialeinheit genau unterstand? Waren die "Skorpione" Angehörige der offiziellen serbischen (jugoslawischen) Armee oder der bosnischen Serben, oder wie? :?
    Ko su pripadnici "Škorpiona"

Jedinica "Škorpion" formirana je početkom rata u bivšoj Jugoslaviji kao "regularna jedinica" vojske tadašnje Republike Srpske Krajine koja je do 1995. delovala u Hrvatskoj i BiH, a u operacijama na Kosovu bili su u rezervnom sastavu Specijalne antiterorističke jedinice MUP-a Srbije. Komandant te jedinice Slobodan Medić Boca, kao svedok na suđenju Saši Cvjetanu - pripadniku jedinice koji je optužen za ratni zločin, rekao je da su "Škorpioni" formirani maja 1992. godine, kao obezbeđenje tadašnjeg javnog preduzeća Naftna industrija Krajine, čije je sedište bilo u Mirkovcima u istočnoj Slavoniji, kao i da su tom sastavu bili do 1996. godine. Prema njegovom svedočenju, po okončanju rata u Hrvatskoj i BiH, ljudstvo se razišlo, da bi se početkom NATO bombardovanja 1999. godine ponovo aktiviralo u rezervnom sastavu SAJ-a. Broj pripadnika "Škorpiona" se ne zna, ali se tokom suđenja Cvjetanu spekulisalo da je reč o više od 100 specijalaca. Cvjetan je na suđenju posvedočio i da su neki pripadnici "Škorpiona" nasilno odvedeni na ratište u Erdut u istočnoj Slavoniji, u redove Srpske dobrovoljačke garde kojom je komandovao Željko Ražnatović Arkan.
    Hvala, ali ne razumijem...
    Der Begriff "MUP" war mir bislang leider unbekannt. Aber wenn ich das richtig verstanden habe, waren die also eine serbische Spezialeinheit zur Terror"bekämpfung".
    Ist vielleicht 'ne blöde Frage, aber hatten die dann überhaupt - offiziell - was in Bosnien zu suchen?

MUP - Ministarstvo Unutrasnjih Poslova

Nein. Die Einheit unterstand der Republik Srpska Krajina!
    Und was ihnen angetan worden ist, da kann ich verstehen das bei denen auch nen par Sicherungen druch gekanllt sind.

Ich habe komischerweise noch nie was von den Skorpioni gehört.......hat einer Info's????

Ich kenne nur eine Einheit die sich Skoprione nennt, soweit ich weis ist das eine Panzerbrigade...

@Jastreb

Ja das sind unsere Leute, die du grad zeigst.

Die Skorpione die in dem Video gezeigt werden sind jemand anders.

Zitat Zitat von Jastreb
    Ich habe komischerweise noch nie was von den Skorpioni gehört.......hat einer Info's????

Ich kenne nur eine Einheit die sich Skoprione nennt, soweit ich weis ist das eine Panzerbrigade...

wirklich komisch, dass du sie nicht kennst. da du ja jeden tag dabei warst. :wink:

kennst du die "frenkovci" ???

Zitat Zitat von Serbian_Prophet
    @Jastreb

Ja das sind unsere Leute, die du grad zeigst.

Die Skorpione die in dem Video gezeigt werden sind jemand anders.
    Zasto se onda prica o MUP-u srbije?

kennst du die "frenkovci" ???
    Nein, ich befasse mich nur mit dem MUP Serbiens und der VSCG.
    Ajde pricaj ko su ti frenkovci? :wink:

:arrow: http://www.b92.net:8080/ramgen/radio/Majka.rm

Majka prepoznala sina na snimku

Na snimku na kom se vidi kako prepadnici jedinice Škorpioni ubijaju šestoricu srebreničkih Muslimana Nura Alispahić, prepoznala je svog maloletnog sina Azmira.

"Pokazaše njih četvoricu i pobiše ih. Kad su onda pokazali dvojicu, kažu sklonite ih. Moj sin i još jedan. Skloniše ih i stadoše. Ruke su stavili iza. Ubiše onog ispred, a moj se sin okrenuo i gleda, kao da traži neku pomoć. Kako se okrenuo i pogledao, ubiše ga. On pade nazad. Moj sine, rekoh, ubiše te… Najteže mi je bilo kad sam ga videla".

das ist scheisse und einfach nur beschämend für uns alle serben

Seite 9 von 20 ErsteErste ... 567891011121319 ... LetzteLetzte