BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 68 von 113 ErsteErste ... 185864656667686970717278 ... LetzteLetzte
Ergebnis 671 bis 680 von 1129

Unser Komsu und sein Trauma ...

Erstellt von Can, 26.01.2012, 21:53 Uhr · 1.128 Antworten · 50.310 Aufrufe

Zitat Zitat von Achillis TH Beitrag anzeigen
    [Video]
    Ab 24:33 (Zum Gruß im Video ab 25:48)

Zitat Zitat von Tigerfish Beitrag anzeigen
    Heute ist meine Achtung dir gegenüber gestiegen. Ich wusste schon immer, daß was Positives an dir ist und das hatte ich auch einmal kund getan.
    Viele halten ihn für dumm....und ich sage euch er ist in wichtigen Themen intelligenter und menschlicher als die meisten hier.

Zitat Zitat von Ethnikistis Beitrag anzeigen
    Sogar Hitler hat Geld von Juden genommen....
    So ein Arschloch!

Als Hitler 1933 an die Macht kam, hat er auch nicht gleich verkündet das der alle Juden vergaßen will.

Das fette Schwein von der XA weiß ganz genau das er Politischen Selbstmord begehen würde,wenn er öffentlich im Fernsehen den Holocaust leugnet

Zitat Zitat von Paokaras Beitrag anzeigen
    Als Hitler 1933 an die Macht kam, hat er auch nicht gleich verkündet das der alle Juden vergaßen will.

Das fette Schwein von der XA weiß ganz genau das er Politischen Selbstmord begehen würde,wenn er öffentlich im Fernsehen den Holocaust leugnet
    Wie machst du das immer? So kurz und knapp alles gesagt. Ich wollt es so ähnlich schreiben und was kam raus?

Zitat Zitat von ZX 7R Beitrag anzeigen
    Wie machst du das immer? So kurz und knapp alles gesagt. Ich wollt es so ähnlich schreiben und was kam raus?

Ich bin halt gut

Ich bin halt gut
    Ja ja, beruhig Dich wieder....einmal hätte gereicht.

- - - Aktualisiert - - -

Ups, sehe ich jetzt die Posts schon doppelt?

Amen .

die turkei startet eine gross angelegte militaeruebung in der aegais wo auch neue waffensysteme zum einsatz kommen wie z.b die einheimische drohne karayel

ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΔΥΝΑΜΗΣ ΜΕ ΝΕΑ ΟΠΛΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΟΥ ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΕΝ ΟΨΕΙ ΕΚΛΟΓΩΝ
    Ο μισός τουρκικός στόλος βρίσκεται στο Αιγαίο για την άσκηση Denizkurdu 2015
    08:11
    24/05/2015

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η τουρκική άσκηση Denizkurdu 2015 όπου το τουρκικό ναυτικό μεταξύ 14-28 Μαΐου θα διαξάγει σειρά σεναρίων σε όλο το Αιγαίο και την Αν.Μεσόγειο σε μια επίδειξη δύναμης και θέλοντας να στείλει μηνύματα σε όλες τις κατευθύνσεις.

Η άσκηση έχει ως κύριο χώρο πραγματοποίησης το Βόρειο Αιγαίο με σειρά σεναρίων όπως διάσωση εμπορικού πλοίου αλλά το σημαντικότερο είναι η επίδειξη δύναμης από την κυβέρνηση Ερντογάν(μην ξεχνάμε ότι η Τουρκία έχει βουλευτικές εκλογές σε λίγες μέρες και το κόμμα του Ερντογάν θέλει να δείξει το μαχητικό του πνεύμα).

Άλλωστε αυτός είναι ο λόγος που ο ίδιος ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, βρέθηκε ως παρατηρητής στην τουρκική ναυτική άσκηση «Denizkurdu 2015» που διεξάγεται στο Αιγαίο και στην ανατολική Μεσόγειο.

Ο Ερντογάν έφθασε με ελικόπτερο το οποίο προσνηώθηκε στην φρεγάτα TCG Salihreis (F-246).

Όμως στην άσκηση λαμβάνουν μέρος και μια σειρά από τα νέα οπλικά συστήματα τα οποία έχουν στόχο την Ελλάδα φυσικά κάτι που σημαίνει ότι πρέπει να προσέξουμε με κάθε λεπτομέρεια για τις εξελίξεις που μπορεί να έχουμε στο άμεσο μέλλον.

Έτσι στα πλαίσια του σεναρίου του Πολεμικού Ναυτικού, απογειώθηκε από το αεροδρόμιο του Τσανάκκαλε και πετώντας 10 ώρες και 50 λεπτά πραγματοποίησε την πιο μεγάλη του πτήση το UAV Karayel με το ωφέλιμο φορτίο που έφερε που διασφάλισε την συνεχή μετάδοση εικόνων και έτσι αποτέλεσε το πρώτο τακτικό σύστημα UAV που απογειώθηκε από πολιτικό αεροδρόμιο και εκτέλεσε με επιτυχία καθήκοντα σε στρατιωτική άσκηση στην Τουρκία.

Το Karayel 4671 εκτός του ότι είναι το πρώτο τακτικό UAV εναρμονισμένο με τα στάνταρ του ΝΑΤΟ, δημιουργεί την διαφορά με το ωφέλιμο φορτίο που φέρει ειδικά μιλώντας για ένα σύστημα τουρκικής σχεδίασης και κατασκευής.

Διαθέτει δυνατότητα μεγέθυνσης 50X , ανάλυση 1080p, ενώ τo χαρακτηριστικό της εν λόγω κάμερας είναι πως δύναται από υψηλή τροχιά να στοχοποιήσει με λέιζερ και με μεγάλη ακρίβεια τον στόχο και να μεταδώσει το στοχευόμενο αντικείμενο στον χρήστη.

Το Vestel Karayel τεχνικά μπορεί να βρίσκεται σε ύψος μέχρι τα 18.000πόδια, και έχει δυνατότητα μεταφοράς 35 kg φορτίου και τουλάχιστον 10 ώρες πτήσης στόχους.

Η νέα έκδοση πετά με ύψος πτήσης ακόμα και στα 500 πόδια, 70 κιλά ωφέλιμο φορτίο και μπορεί να παραμείνει στον αέρα μέχρι και 20 ώρες.

Συνολικά στην άσκηση λαμβάνουν μέρος 11 φρεγάτες, 6 κορβέτες 8 υποβρύχια,4 Ν/Θ,15 πλοία υποστήριξης,4 ομάδες των ειδικών δυνάμεων με σκάφη MRTP-22, 4 ΑΦΝΣ,16 ελικόπτερα καθώς και πλήθος σκαφών της τουρκικής ακτοφυλακής.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Ddefenceshit das sagt alles.