BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 492 von 1350 ErsteErste ... 392442482488489490491492493494495496502542592992 ... LetzteLetzte
Ergebnis 4.911 bis 4.920 von 13499

Endlosschleife: Mazedonier vs. Griechen

Erstellt von Mudi, 09.12.2011, 08:01 Uhr · 13.498 Antworten · 461.190 Aufrufe

Zitat Zitat von Minotaurus68mm Beitrag anzeigen
    sigoura oti milas Kai katalabainis tin elliniki glossa? O tropos pos grafis fenete San na min exis idea ti grafis.....
    elliniki mou den einai telia ! Pote den ema9a. akrivws apo tous goneis mou. sygnomi

Zitat Zitat von Salios Beitrag anzeigen
    elliniki mou den einai telia ! Pote den ema9a. akrivws apo tous goneis mou. sygnomi
    Ella tora endaxi, isse oreos....
    Kai emis i ellines then girewoume kawgades, prospanton oxi me aftous pou soune stin chora.
    Opos wlepis kai xeris omos, mas klewoune kai tin istoria mas kai ton alexandro.
    Kai apo epano mas kanoun kai mawrous.
    Gemissane tin protewoussa tous me ta dikamas ta archäa kai emas mas kakophonasoune.
    Essena ego se krino gia iremo anthropo opos se diawaso.

Se chereto, kai osso ta milas ta ellinika pio polli se sewome.

Gia sou!

Zitat Zitat von hirndominanz Beitrag anzeigen
    Ella tora endaxi, isse oreos....
    Kai emis i ellines then girewoume kawgades, prospanton oxi me aftous pou soune stin chora.
    Opos wlepis kai xeris omos, mas klewoune kai tin istoria mas kai ton alexandro.
    Kai apo epano mas kanoun kai mawrous.
    Gemissane tin protewoussa tous me ta dikamas ta archäa kai emas mas kakophonasoune.
    Essena ego se krino gia iremo anthropo opos se diawaso.

Se chereto, kai osso ta milas ta ellinika pio polli se sewome.

Gia sou!
    Ksero oti
    Spoudasa Istoria kala
    Alla den einai edw twra .. Kai vlepun tus eaftus tus ws Makedones ...
    Den boreite na kanete tipota ..!

exww sxesh me olous alla an den me sevontai tote egw epishs den sas sevontai .

geia

Ksero oti
    Spoudasa Istoria kala

geia

Pesto kalutera sta germanika, den katalaba tipota

Zitat Zitat von De_La_GreCo Beitrag anzeigen
    Pesto kalutera sta germanika, den katalaba tipota

lol pragmatika? xaxaxa
    Kann vielleicht wegem dialekt sein den ksero
    axx hab eh voll Kopfweh bekommen ganze deutsch und griechisch gemisch -.-
    Kein Wunder wenn man 4 Sprachig aufgewachsen ist wie ich ..

lol pragmatika? xaxaxa
    Kann vielleicht wegem dialekt sein den ksero
    axx hab eh voll Kopfweh bekommen ganze deutsch und griechisch gemisch -.-
    Kein Wunder wenn man 4 Sprachig aufgewachsen ist wie ich ..
    Gehts jetzt darum das wir den Skopianer nicht verbieten können sich Makedone zu nennen oder was meinteste?

Zitat Zitat von De_La_GreCo Beitrag anzeigen
    Gehts jetzt darum das wir den Skopianer nicht verbieten können sich Makedone zu nennen oder was meinteste?

lol nein ich habe gesagt du kannst nichts dagegen tun. Die Mazedonier sind mal eben da und sie bezeichnen sich auch dementsprechend Makedonier.

das hab ich geschrieben und man kennt auch nichts anderes obwohl es bei mir ein bisschen anders ist weil wir und schon immer als Pomaken sahen aber wenn man sich vorstellt dann als Makedonen ,Mazedonier und nicht als skopianoi oder wie auch immer das ist es eben.

Aber was solls ich befass micht nicht mit diesem Thema mehr weil kein ende in sicht ist und ich nur Kopfschmerzen bekomme

also an allen Geia sas oder Pozdrav

Alter Landsleute

So habt ihr noch nie jemanden versucht in Stücke zu reissen

Macht das lieber bei Zoran
    Salios ist uns doch freundlich gesinnt

Immer das Gleiche: Schon in der GR. Geschichte waren die Griechen untereinander verstritten....

Zitat Zitat von Heraclius Beitrag anzeigen
    Du meinst wohl Prinzessin Solunovka?

Heraclius
    So hiess sie, steht auch in jede Enzyklopädovskaja drin.

Hippokrates

lol nein ich habe gesagt du kannst nichts dagegen tun. Die Mazedonier sind mal eben da und sie bezeichnen sich auch dementsprechend Makedonier.

das hab ich geschrieben und man kennt auch nichts anderes obwohl es bei mir ein bisschen anders ist weil wir und schon immer als Pomaken sahen aber wenn man sich vorstellt dann als Makedonen ,Mazedonier und nicht als skopianoi oder wie auch immer das ist es eben.

Aber was solls ich befass micht nicht mit diesem Thema mehr weil kein ende in sicht ist und ich nur Kopfschmerzen bekomme

also an allen Geia sas oder Pozdrav

Es gibt eine lösung.

so wie die Regierung und die Schulen in FYROM den Kindern beigebracht hat dass die "Makedonier" sind und die Nachfahren Alexanders, so kannst du auch die Bevölkerung beibringen dass es nicht stimmt.Die müssen einfach mit der Wahrheit kommen und mit der Propaganda und Disneyland manieren aufhören dann klappt dass auch mit euer wahre bulgarische Indentität.

- - - Aktualisiert - - -

Ksero oti
    Spoudasa Istoria kala

geia
    ich verstehe dich weder auf griechisch noch auf deutsch. Versuch es lieber auf bulgarisch oder serbisch zu schreiben dann kannn ich es wenigstens bei google übersetzen.

- - - Aktualisiert - - -

Leider nur auf Griechisch, bin mir aber sicher dass die freundlichen Nachbarn aus FYROM der griechische Sprache mächtig sind.

Δικαίωση για την Ελλάδα η απομόνωση των Σκοπίων.

Toυ Κωνσταντίνου Χολέβα

Η γνωστή μεινότητα των γκρινιάρηδων και ηττοπαθών στα εθνικά μας θέματα είχε προφητεύσει ότι στο θέμα των Σκοπίων, αν δεν υποχωρήσουμε, θα απομονωθούμε. Τελικά, όπως φαίνεται και από την πρόσφατη ειδησεογραφία, το γειτονικό μας κράτος της FYROM είναι εκείνο που δέχεται ραπίσματα πανταχόθεν κι εκείνο απομονώνεται.Δεν ισχυρίζομαι ότι τα πράγματα είναι ρόδινα για τα ελληνικά δίκαια, αλλά δεν είναι και τόσο άσχημα. Αλλωστε κι εμείς ευθυνόμαστε, διότι δεν κρατήσαμε από την αρχή μία ξεκάθαρη θέση, όπως αυτή διαμορφώθηκε από τα συλλαλητήρια των Πανελλήνων στην Ελλάδα, στην Κύπρο και στην ομογένεια και από το συμβούλιο των πολιτικών αρχηγών τον Απρίλιο 1992. Η μία ιστορικώς, νομικώς και διπλωματικώς τεκμηριωμένη θέση είναι ότι δεν παραχωρούμε το όνομα ούτε με σύνθετη ονομασία ούτε με παράγωγο κ.λπ. Οι καλόπιστες υποχωρήσεις μας απεδείχθη ότι δεν ωφέλησαν.

Ευτυχώς έως σήμερα μας βοηθά η αδιαλλαξία των Σκοπίων, η οποία ενοχλεί διεθνώς. Θυμίζω ορισμένα γεγονότα της πρώτης εβδομάδας του Σεπτεμβρίου. Πρώτον, τα Σκόπια βρήκαν πάλι κλειστή πόρτα στο ΝΑΤΟ. Ο γεν. γραμματέας Αντ. Ράσμουσεν τους είπε να λύσουν πρώτα τις εκκρεμότητες με την Ελλάδα και κυρίως το όνομα και μετά να ξανακάνουν αίτηση. Δεύτερον, αντίστοιχη απάντηση έλαβαν και από υψηλόβαθμα στελέχη της Ευρωπαϊκής Ενωσης.
    Η ένταξη της χώρας μας στη λέσχη των ισχυρών της Ευρώπης μάς εξασφαλίζει τα κλειδιά για την ένταξη προβληματικών χωρών όπως η Τουρκία και η FYROM. Είτε μας συμπαθούν οι εταίροι μας είτε όχι, η ουσία είναι ότι εμάς ακούν στο Σκοπιανό και όχι τον Γκρούεφσκι και τους οπαδούς του τεχνητού «μακεδονικού» έθνους.
    Τρίτον και λίαν ενδιαφέρον. Ο Βούλγαρος Yπουργός Εξωτερικών Νικολάι Μλαντένοφ έστειλε αυστηρό και σαφές μήνυμα προς την ηγεσία της FYROM ότι, αν θέλουν να ενταχθούν στην Ευρωπαϊκή Ενωση, οφείλουν να παύσουν να διαστρεβλώνουν και να σφετερίζονται τη βουλγαρική Ιστορία.
    Αρα από εδώ και στο εξής τα Σκόπια δεν θα αντιμετωπίζουν μόνο το δικό μας βέτο και τη δική μας διαμαρτυρία για τις ιστορικές αλχημείες τους. Θα έχουμε και τη στήριξη της Βουλγαρίας, μέλους πλέον της Ε.Ε., η οποία και άλλες φορές έχει εκφράσει ενόχληση για τις αυθαιρεσίες των ψευδομακεδόνων.
    Ας μην ξεχνούμε ότι η Βουλγαρία από το 1991 αναγνωρίζει το κράτος ως «Μακεδονία», αλλά δεν αναγνωρίζει την ύπαρξη έθνους μακεδονικού ούτε γλώσσας «μακεδονικής». Το 1992 η επίσημη άποψη της Βουλγαρίας, η οποία κατατέθηκε στη ΔΑΣΕ, σημερινό ΟΑΣΕ (Οργανισμός για την Ασφάλεια και Συνεργασία στην Ευρώπη), ήταν η εξής: Στο κράτος των Σκοπίων κατοικεί μία πλειονότητα Βουλγάρων και μία ελληνική μειονότητα 200.000 ανθρώπων!
    Τέταρτη είδηση από την επικαιρότητα: Οι Αλβανοί, που αποτελούν το 30% του πληθυσμού της FYROM, απαιτούν μέσω των κοινοβουλευτικών κομμάτων τους να αναγνωριστούν ως επίσημοι ήρωες του πολυεθνικού αυτού κράτους οι Αλβανοί ένοπλοι, οι οποίοι συγκρούστηκαν το 2001 με τους Σλάβους αστυνομικούς και στρατιωτικούς. Τότε ζητούσαν την απόσχισή τους από το σκοπιανό μόρφωμα. Η κυβέρνηση των εθνικιστών του Γκρούεφσκι και του κόμματος ΒΜΡΟ πήρε το διπλό μήνυμα.
    Α) Οι Αλβανοί δεν αισθάνονται μειονότητα πλέον, αλλά συγκυβερνώσα εθνότητα, δηλαδή το κράτος δεν είναι των «Μακεδόνων» αλλά και των Αλβανών.
    Β) Οσο οι Αλβανοί περνούν τα αιτήματά τους με επιτυχία μέσα από τη σκοπιανή Βουλή, θα παραμείνουν εντός FYROM. Οταν δουν ότι οι ψευδομακεδόνες τούς εμποδίζουν, τότε θα αποσχισθούν και θα ενωθούν με τα αδέλφια τους στο Κόσοβο. Γι’ αυτό και τιμούν τους αποσχιστικούς αγωνιστές του 2001.
    Το κράτος των Σκοπίων απομονώνεται αφενός και παρουσιάζει διαλυτικά φαινόμενα αφετέρου. Η εμμονή μας στην εθνική αξιοπρέπεια δικαιώνεται.