BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 493 von 1350 ErsteErste ... 393443483489490491492493494495496497503543593993 ... LetzteLetzte
Ergebnis 4.921 bis 4.930 von 13499

Endlosschleife: Mazedonier vs. Griechen

Erstellt von Mudi, 09.12.2011, 08:01 Uhr · 13.498 Antworten · 459.883 Aufrufe

Zitat Zitat von Apache Beitrag anzeigen
    Es gibt eine lösung.

so wie die Regierung und die Schulen in FYROM den Kindern beigebracht hat dass die "Makedonier" sind und die Nachfahren Alexanders, so kannst du auch die Bevölkerung beibringen dass es nicht stimmt.Die müssen einfach mit der Wahrheit kommen und mit der Propaganda und Disneyland manieren aufhören dann klappt dass auch mit euer wahre bulgarische Indentität.

- - - Aktualisiert - - -

ich verstehe dich weder auf griechisch noch auf deutsch. Versuch es lieber auf bulgarisch oder serbisch zu schreiben dann kannn ich es wenigstens bei google übersetzen.

- - - Aktualisiert - - -

Leider nur auf Griechisch, bin mir aber sicher dass die freundlichen Nachbarn aus FYROM der griechische Sprache mächtig sind.

Δικαίωση για την Ελλάδα η απομόνωση των Σκοπίων.

Toυ Κωνσταντίνου Χολέβα

Η γνωστή μεινότητα των γκρινιάρηδων και ηττοπαθών στα εθνικά μας θέματα είχε προφητεύσει ότι στο θέμα των Σκοπίων, αν δεν υποχωρήσουμε, θα απομονωθούμε. Τελικά, όπως φαίνεται και από την πρόσφατη ειδησεογραφία, το γειτονικό μας κράτος της FYROM είναι εκείνο που δέχεται ραπίσματα πανταχόθεν κι εκείνο απομονώνεται.Δεν ισχυρίζομαι ότι τα πράγματα είναι ρόδινα για τα ελληνικά δίκαια, αλλά δεν είναι και τόσο άσχημα. Αλλωστε κι εμείς ευθυνόμαστε, διότι δεν κρατήσαμε από την αρχή μία ξεκάθαρη θέση, όπως αυτή διαμορφώθηκε από τα συλλαλητήρια των Πανελλήνων στην Ελλάδα, στην Κύπρο και στην ομογένεια και από το συμβούλιο των πολιτικών αρχηγών τον Απρίλιο 1992. Η μία ιστορικώς, νομικώς και διπλωματικώς τεκμηριωμένη θέση είναι ότι δεν παραχωρούμε το όνομα ούτε με σύνθετη ονομασία ούτε με παράγωγο κ.λπ. Οι καλόπιστες υποχωρήσεις μας απεδείχθη ότι δεν ωφέλησαν.

Ευτυχώς έως σήμερα μας βοηθά η αδιαλλαξία των Σκοπίων, η οποία ενοχλεί διεθνώς. Θυμίζω ορισμένα γεγονότα της πρώτης εβδομάδας του Σεπτεμβρίου. Πρώτον, τα Σκόπια βρήκαν πάλι κλειστή πόρτα στο ΝΑΤΟ. Ο γεν. γραμματέας Αντ. Ράσμουσεν τους είπε να λύσουν πρώτα τις εκκρεμότητες με την Ελλάδα και κυρίως το όνομα και μετά να ξανακάνουν αίτηση. Δεύτερον, αντίστοιχη απάντηση έλαβαν και από υψηλόβαθμα στελέχη της Ευρωπαϊκής Ενωσης.
    Η ένταξη της χώρας μας στη λέσχη των ισχυρών της Ευρώπης μάς εξασφαλίζει τα κλειδιά για την ένταξη προβληματικών χωρών όπως η Τουρκία και η FYROM. Είτε μας συμπαθούν οι εταίροι μας είτε όχι, η ουσία είναι ότι εμάς ακούν στο Σκοπιανό και όχι τον Γκρούεφσκι και τους οπαδούς του τεχνητού «μακεδονικού» έθνους.
    Τρίτον και λίαν ενδιαφέρον. Ο Βούλγαρος Yπουργός Εξωτερικών Νικολάι Μλαντένοφ έστειλε αυστηρό και σαφές μήνυμα προς την ηγεσία της FYROM ότι, αν θέλουν να ενταχθούν στην Ευρωπαϊκή Ενωση, οφείλουν να παύσουν να διαστρεβλώνουν και να σφετερίζονται τη βουλγαρική Ιστορία.
    Αρα από εδώ και στο εξής τα Σκόπια δεν θα αντιμετωπίζουν μόνο το δικό μας βέτο και τη δική μας διαμαρτυρία για τις ιστορικές αλχημείες τους. Θα έχουμε και τη στήριξη της Βουλγαρίας, μέλους πλέον της Ε.Ε., η οποία και άλλες φορές έχει εκφράσει ενόχληση για τις αυθαιρεσίες των ψευδομακεδόνων.
    Ας μην ξεχνούμε ότι η Βουλγαρία από το 1991 αναγνωρίζει το κράτος ως «Μακεδονία», αλλά δεν αναγνωρίζει την ύπαρξη έθνους μακεδονικού ούτε γλώσσας «μακεδονικής». Το 1992 η επίσημη άποψη της Βουλγαρίας, η οποία κατατέθηκε στη ΔΑΣΕ, σημερινό ΟΑΣΕ (Οργανισμός για την Ασφάλεια και Συνεργασία στην Ευρώπη), ήταν η εξής: Στο κράτος των Σκοπίων κατοικεί μία πλειονότητα Βουλγάρων και μία ελληνική μειονότητα 200.000 ανθρώπων!
    Τέταρτη είδηση από την επικαιρότητα: Οι Αλβανοί, που αποτελούν το 30% του πληθυσμού της FYROM, απαιτούν μέσω των κοινοβουλευτικών κομμάτων τους να αναγνωριστούν ως επίσημοι ήρωες του πολυεθνικού αυτού κράτους οι Αλβανοί ένοπλοι, οι οποίοι συγκρούστηκαν το 2001 με τους Σλάβους αστυνομικούς και στρατιωτικούς. Τότε ζητούσαν την απόσχισή τους από το σκοπιανό μόρφωμα. Η κυβέρνηση των εθνικιστών του Γκρούεφσκι και του κόμματος ΒΜΡΟ πήρε το διπλό μήνυμα.
    Α) Οι Αλβανοί δεν αισθάνονται μειονότητα πλέον, αλλά συγκυβερνώσα εθνότητα, δηλαδή το κράτος δεν είναι των «Μακεδόνων» αλλά και των Αλβανών.
    Β) Οσο οι Αλβανοί περνούν τα αιτήματά τους με επιτυχία μέσα από τη σκοπιανή Βουλή, θα παραμείνουν εντός FYROM. Οταν δουν ότι οι ψευδομακεδόνες τούς εμποδίζουν, τότε θα αποσχισθούν και θα ενωθούν με τα αδέλφια τους στο Κόσοβο. Γι’ αυτό και τιμούν τους αποσχιστικούς αγωνιστές του 2001.
    Το κράτος των Σκοπίων απομονώνεται αφενός και παρουσιάζει διαλυτικά φαινόμενα αφετέρου. Η εμμονή μας στην εθνική αξιοπρέπεια δικαιώνεται.

Hmm wie du meinst ..
    Du magst mich nicht verstehel weil ich wahrscheinlich Buchstaben wie Ω η θ anders benutze z.B τωρα - Twra θεος - 9eos oder 8eos oder μήνας mhnas
    Vielleicht darum verstehst mich net )
    Und wenn du kein Deutsch verstehst soll ich dann auf Englisch schreiben?

Ah und noch was nur weil bulgarisch serbisch oder mazedonisch oder skopianisch(dir zuliebe ) slawische sprachen sind heisst das noch lange nicht das sie gleich sind ich kann ein bisschen Bulgarisch aber Bulgarisch tönt ganz anders sowie Serbokroatisch! Sie ähneln sich aber sind trotzdem separate Sprachen )
    Obwohl für euch alles gleich klingt

Aber apache file mou ich befasse mich nicht mit diesem Thema mehr. Macht keinen Sinn zu diskutieren und das solltest du auch nicht Ich bin nicht der richtige um über dieses Thema zu diskutieren bzw. Aufzuregen ) Wir haben andere sorgen als dieser scheiss namensstreit.

Also muss los schönes Werkend allerseits

Geia sas

- - - Aktualisiert - - -

P.S bin kein Bulgare und war es auch nicht ich bin ein Pomake ursprünglich aus Thrakien besser gesagt Alexandroupoli giaa sou

Zitat Zitat von Salios Beitrag anzeigen
    Hmm wie du meinst ..
    Du magst mich nicht verstehel weil ich wahrscheinlich Buchstaben wie Ω η θ anders benutze z.B τωρα - Twra θεος - 9eos oder 8eos oder μήνας mhnas
    Vielleicht darum verstehst mich net )
    Und wenn du kein Deutsch verstehst soll ich dann auf Englisch schreiben?

Ah und noch was nur weil bulgarisch serbisch oder mazedonisch oder skopianisch(dir zuliebe ) slawische sprachen sind heisst das noch lange nicht das sie gleich sind ich kann ein bisschen Bulgarisch aber Bulgarisch tönt ganz anders sowie Serbokroatisch! Sie ähneln sich aber sind trotzdem separate Sprachen )
    Obwohl für euch alles gleich klingt

Aber apache file mou ich befasse mich nicht mit diesem Thema mehr. Macht keinen Sinn zu diskutieren und das solltest du auch nicht Ich bin nicht der richtige um über dieses Thema zu diskutieren bzw. Aufzuregen ) Wir haben andere sorgen als dieser scheiss namensstreit.

Also muss los schönes Werkend allerseits

Geia sas

- - - Aktualisiert - - -

P.S bin kein Bulgare und war es auch nicht ich bin ein Pomake ursprünglich aus Thrakien besser gesagt Alexandroupoli giaa sou

Ebi mu majkata, Dete sto trazi vnimanije , on e glup kako drvo, nemu obrastaj vnimanije

Pozdrav

Zitat Zitat von Daywalker1979 Beitrag anzeigen
    Ebi mu majkata, Dete sto trazi vnimanije , on e glup kako drvo, nemu obrastaj vnimanije

Pozdrav
    Дрвото е попаметно

Zitat Zitat von Zoran Beitrag anzeigen
    Дрвото е попаметно

U pravo si

Zdraba zdruba.

Hippokrates

Da ti ebam Plemeto tursko

Zitat Zitat von hippokrates Beitrag anzeigen
    Zdraba zdruba.

Hippokrates

Gaylakis Pederdoupolous.

Hippokurac

Види како сака Хипокурац да ми го испуши курот

International community should say 'No' to Greece, accept name Republic of Macedonia - former mediator
    Skopje, 15 September 2012 (MIA) - The time has come for the international community to say that the 20-year delay in the acceptance of name Republic of Macedonia, solely on the grounds of objections by one state, is unacceptable, former mediator in the Macedonia-Greece name dispute, Robin O'Neil told Macedonian Television programme Porta.
    "My advice to the Macedonian Government is to once again raise this issue before the United Nations, claiming that the past 20 years have shown that Greece's internal stability has not been disrupted by Macedonia's existence under its proper name, whereas the region's stability and international law require the recognition of the Republic of Macedonia by the UN and all its member-states under this name", stresses O'Neil.
    According to him, Greece would have a case if a group in Greek province Macedonia wanted to unify with Macedonia. In such case, one could say that the country's name is provocative. However, this is not the case with Northern Greece and there are no problems of this kind.
    "The Macedonian Government has two important interests in its foreign affairs. The first is to obtain a formal international recognition of its legal name, Republic of Macedonia. The second is to join NATO, for which it is already making an enormous informal contribution, and the European Union. The path for achievement of the second interest is already open through the Interim Accord provisions by using interim name FYROM. However, negotiations over the dispute's settlement would resume", says the former mediator.
    He says it is very disappointing that 17 years after the Interim Accord signing, Greece is still refusing to seriously negotiate over the name issue.
    "The International Court of Justice ruling means that Greece has no right to object Macedonia's efforts to join NATO or EU under name FYROM. I believe that the Macedonian Government can freely apply for membership in these two institutions under this name, since Greece cannot object due to its signature on the Interim Accord", underlies Robin O'Neil.

Zitat Zitat von Gushtafar al-Gushtaffi Beitrag anzeigen
    Види како сака Хипокурац да ми го испуши курот

Hippogaypederakis site Kurovi saka da gi ispusi,samo mojot Kur nekje